Page 14 - Vodnik za dijake 2022-2023
P. 14
SVETOVALNO DELO Z UČITELJI
– sodelovanje na sejah oddelčnega učiteljskega zbora, programskega učiteljskega zbora in celotnega
učiteljskega zbora,
– sodelovanje na sestankih strokovnih aktivov in kolegija,
– timsko delo za dijake s posebnimi potrebami: pomoč pri pisanju zahtevkov in poročil šole komisiji za
usmerjanje, pomoč pri izdelavi individualiziranih programov,
– individualno svetovanje in posvetovanje z učitelji glede pouka, dela z dijaki ali vodenja oddelčnih
skupnosti.
SVETOVALNO DELO S STARŠI
– predavanja, delavnice in druge oblike skupinskega dela za starše na roditeljskih sestankih in
informativnih dnevih,
– pogovorne ure za starše,
– individualno svetovanje staršem,
– predavanja za starše.
DRUGE NALOGE
– sodelovanje z zunanjimi institucijami (osnovne in srednje šole, Zavod RS za zaposlovanje, Ministrstvo
za izobraževanje, znanost in šport, Vpisne informacijske službe, Zdravstveni dom Celje, Centri za
socialno delo, CIPS, Dijaški dom Celje, Varstveno delovni center Golovec, Inštitut VIR in druge
strokovne institucije).
Šolska svetovalna delavka Pera Kunst opravlja naloge za dijake, ki se izobražujejo v naslednjih programih naše
šole: strojni tehnik, tehnik mehatonike, strojni tehnik – PTI, tehnik mehatronike – PTI, mehatronik operater,
oblikovalec kovin-orodjar, inštalater strojnih inštalacij ter pomočnik v tehnoloških procesih.
Šolska svetovalna delavka Mateja Zorko Pavšar opravljata naloge za dijake, ki se izobražujejo v programu
medijski tehnik, ter koordinirata delo z dijaki s posebnimi potrebami za dijake medijskih tehnikov.
Svetovalna delavka Mojca Lapi koordinirata delo z dijaki s posebnimi potrebami za dijake vseh programov
strojništva in mehatronike ter sodeluje pri določenih nalogah za vse izobraževalne programe.
Več: https://smm.sc-celje.si/osnovni-podatki/
NAČRT VZGOJNIH DEJAVNOSTI 2022/2023
Mladostniki potrebujejo vzornike, ne kritikov. (Joseph Joubert)
Izobraževanja brez vzgoje si v okviru srednješolskih programov težko predstavljamo, pravzaprav je takšno
izobraževanje nemogoče. Vsak učitelj je hkrati tudi vzgojitelj, je prenašalec dostojanstvenega vedenja,
sočutnosti, strpnosti, humanosti … je vzor odgovornosti, delavnosti, poštenja … Vsemu temu lahko naši dijaki
sledijo spontano, nenačrtovano, neprisiljeno, kajti dober učitelj vedno navdušuje ne le s svojim znanjem,
temveč s svojo celotno osebnostjo.
Ker se zavedamo, da ima pri oblikovanju vrednotnega sistema mladih pomembno vlogo vzgojno-
izobraževalno delo, si bomo tudi v šolskem letu 2022/2023 načrtno prizadevali za implementacijo Kodeksa
sožitja ne le v šolski prostor, ampak v širše okolje. Poleg tega pa bomo organizirali še dejavnosti, s katerimi
bomo dijake opozarjali na vrednote, da bomo z njimi življenje na šoli in tudi izven nje oplemenitili.
14