Page 4 - Vodnik za dijake 2022-2023
P. 4

UVODNI NAGOVOR


            Digitalizacija  pomeni  nov  razvojni  izziv  tudi  v  vzgoji  in  izobraževanju.  Izkušnje  preteklih  let,  povezane  s
            poukom na daljavo, so zagotovo spodbudile digitalno preobrazbo šole. Pri tem pa je pomemben celovit
            pristop, ki temelji na ustrezni strateški usmeritvi. Le-ta je usmerjena v dvig digitalnih kompetenc tako vodstva
            šole/učiteljev  kot  tudi  dijakov  in  v  razvoj  inovativnega  učnega  okolja  –  uporabe  različnih  digitalnih
            orodij/kombiniranega  izobraževanja  –  z  namenom  izboljšanja  kakovosti  in  učinkovitosti  izobraževanja.
            Seveda je pomembna naloga šole prihodnosti tudi, da razvija razmišljujoče, empatične, odprte in odgovorne
            mlade.
            V šolskem letu 2022/2023 se bomo prioritetno osredotočili na razvoj digitalizacije v učnem procesu in na
            krepitev odgovornega odnosa do sebe, do drugih in do okolja.
            S tem namenom bomo načrtno:
                –  nadaljevali z uporabo digitalnih orodij, ki so se v času pouka na daljavo izkazala za dodano vrednost
                    učnega procesa (na ravni strokovnega aktiva in na ravni posameznega učitelja);
                –  pripravili digitalno strategijo na ravni šole in spremljali njeno implementacijo;
                –  opolnomočili vodstvo šole, učitelje in dijake za uporabo različnih digitalnih orodij in kombiniranega
                    izobraževanj;
                –  spodbujali učitelje k uporabi digitalne tehnologije pri poučevanju z aktivnim pristopom, predvsem na
                    način, da dijaki znanje ustvarjajo na različnih, predvsem višjih taksonomskih ravneh;
                –  spodbujali učitelje k pripravi e-gradiv;
                –  vzgajali dijake z lastnim zgledom;
                –  se držali dogovorjenih rokov;
                –  izboljšali vzgojno delovanje (dosledno vodenje evidence prekrškov/neopravičenih ur in izrek kazni –
                    tudi alternativnih, ničelna toleranca do nasilja, urejene učilnice/hodniki … );
                –  omejili uporabo telefonov pri pouku;
                –  nadaljevali  z  razvijanjem  veščin  21.  stoletja  –  t.  i.  prečnih  veščin;  razvijanje  kritičnega  mišljenja,
                    obvladovanje   veščin   sporazumevanja   in   sodelovanja,   ustvarjalnost   in   inovativnost,
                    samouravnavanje, fleksibilnost, prilagodljivost ter seveda digitalna pismenost.
            To je med nalogami učiteljev za šolsko leto 2022/2023 izpostavila ravnateljica, Simona Črep. Vaša naloga,
            spoštovani dijakinje in dijaki, je, da uresničujete svoje potenciale. Najprej jih morate spoznati, odkriti, za to
            pa seveda potrebujete veliko radovednosti in ustvarjalnosti. Na šoli vam omogočamo, da razvijate svoje
            znanje in veščine na mnogih področjih, se preizkušate na tekmovanjih iz znanja, udejstvujete v kulturnih
            aktivnostih, pripravljate projektne in raziskovalne naloge ali se le družite in izmenjujete poglede na dejavnike,
            ki vplivajo na vaše življenje. Predvsem pa si želimo, da bi razmišljali o sebi, o svoji vlogi v skupini, v razredu, v
            skupnosti. In o svojem prispevku k skupnemu dobru. Kajti naš skupen cilje je, da rastete in se razvijate na
            strokovnem in osebnostnem področju, da bi postali dobri strokovnjaki in dobri ljudje.

            Verjemite, da ne glede na okoliščine ste vi sami tisti, ki lahko vplivate na to, kako hitro se boste prilagodili, se
            spreminjali po svojih zmožnostih in napredovali.

            Spoštovani  dijakinje  in  dijaki,  novo  šolsko  leto  je  priložnost  za  nov  začetek:  najdite  svoj  navdih,  vzor  in
            motivacijo za uspeh, sodelovanje z drugimi, ustvarjalnost in raziskovanje svojih zmožnosti.

            Želimo vam uspešno šolsko leto.
                                                                      Mojca Drev, pomočnica ravnateljice









                                                            4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9