Page 117 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 117
jali pogoje za čimbolj nemoteno izvajanje nalog prijavno-vpi- Delo z nadarjenimi dijaki
snega postopka in vseh ostalih nalog.
Za učiteljski zbor je bilo organizirano izobraževanje in preda- Pri delu z nadarjenimi smo izhajali iz Koncepta vzgojno-iz-
vanje dr. Muska Lešnika: Pozitivna psihologija na delovnem obraževalnega dela z nadarjenimi dijaki v srednjem izobra-
mestu.
ževanju. Dijakom 1. letnika, ki so bili kot nadarjeni prepoz-
Svetovalna služba se je redno udeleževala različnih semi- nani v osnovni šoli, smo glede na izražene interese dodelili
narjev in webinarjev in s tem pridobivala nova znanja za mentorje s pomočjo katerih bodo v nadaljnjih letnikih še
svoje delo. Svetovalna služba je tudi del skupine za promo- dodatno razvijali svoje talente. Poleg evidentiranja nadar-
cijo Šolskega centra Celje, del komisije za šolsko prehrano, jenih dijakov v vseh letnikih smo se posvečali spodbujanju
komisije za kakovost, skupine za ustvarjanje razvojnega k udeležbi pri različnih dejavnostih, krožkih in pripravah na
načrt šole, skupine za delo z nadarjenimi dijaki, skupine za tekmovanja. Uspehi dijakov na tekmovanjih, natečajih in pri
preverjanje spričeval iz tujine, skrbnica Šolskega sklada in raziskovalni dejavnosti so bili tudi letos izjemni. Na podlagi
aktivna članica Aktiva ŠSD savinjske regije ter aktiva ŠSD tega smo razširili seznam nadarjenih, saj smo nanj dodali
ŠCC. Dijakom, ki so zaključili OŠ v tujini, so bile izdane od- tudi dijake, ki so se med šolskim letom izkazali kot nadar-
ločbe o ustreznosti predhodnega izobraževanja za namen jeni na posameznem področju, bodisi v sklopu pouka ali v
nadaljnjega izobraževanja pri nas. Za boljšo prepoznavnost izvenšolski dejavnosti.
šolskega svetovalnega dela se ureja posebna rubrika Šol-
ska svetovalna služba na spletni strani naše šole, kjer lahko Mojca Lapi
dijaki pa tudi vsi drugi zainteresirani dobijo koristne infor-
macije. Promocijske aktivnosti,
Pera Kunst, Mateja Zorko Pavšar in Mojca Lapi
dogodki in prireditve
Šola se je osnovnošolcem, staršem ter širši javnosti predsta-
vila na različne načine, in sicer preko lokalnih in nacionalnih
medijev, tiskanih medijev, z razstavami izdelkov dijakov na
šoli, s predstavitvijo poklicev na sejmih, s promocijskimi do-
godki na naši šoli, z raznimi šolskimi in zunajšolskimi prire-
ditvami …
116