Page 212 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 212
Komisija za kakovost
Komisija za kakovost je tudi v šolskem letu 2022/2023 skr- Razvijali smo veščine, ki so potrebne na delovnem mestu,
bela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev (indikator- pri študiju in življenju: kritično mišljenje, sporazumevanje
jev) kakovosti dela na šoli ter razvijala smernice za celovito in sodelovanje, ustvarjalnost in inovativnost ter reševanje
vodenje kakovosti na šoli problemov Trudili smo se odpraviti morebitne primanjkljaje
standardov znanja zaradi razmer, povezanih s covidom-19
Šolsko komisijo za kakovost sestavljajo: in izboljšati učni proces
– Natalija Talan Fošnarič, predsednica,
– mag Simona Brečko, učiteljica splošnoizobraževalnih Za doseganje boljših učnih dosežkov smo krepili sodelova-
predmetov, nje z gospodarstvom, načrtno smo pristopili k odkrivanju
– Aleš Ferlež, učitelj strokovnoteoretičnih predmetov, in razvijanju potencialov dijakov, krepili smo raziskovalno
– Tomaž Kugler, predstavnik delodajalcev, dejavnost in projektne naloge četrte izpitne enote, izvajali
– Miran Gracer, ml , predstavnik delodajalcev, smo projektne dneve, razvijali virtualnost kot učno metodo v
– Vladan Mladenović, predstavnik staršev, sinergiji strojništva, mehatronike in medijev, sodelovali smo
– Maša Goličnik, predstavnica dijakov na različnih tekomovanjih, natečajih in prireditvah
Na podlagi spletnih anketiranj v letu 2022 smo implemen- V šoli smo skozi leto skrbeli za dobro počutje in dobre me-
tirali izboljšave na različna področja, saj želimo doseči dosebne odnose z spodbujanjem športnih aktivnosti, kot
zastavljene cilje sta Zdrav duh v zdravem telesu in Fit šola Na delovnem
mestu smo redno promovirali tudi zdravje in izvajali športne
Pri razvojnem in letnem načrtovanju smo se osredotočili na vaje ter kratke sprehode
tri ključna področja: na učne dosežke dijakov, na pozitivno
šolsko klimo in na profesionalni razvoj učiteljev Načrtno Natalija Talan Fošnarič
smo se osredotočali na razvoj digitalizacije v učnem proce-
su in krepitev odgovornega odnosa do sebe, do drugih in
do okolja Nadaljevali smo z načrtnim razvojem veščin 21
stoletja in dvigom zahtevnosti znanj, spretnosti in veščin,
upoštevajoč taksonomije znanja
211