Page 212 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 212

Komisija za kakovost





            Komisija za kakovost je tudi v šolskem letu 2022/2023 skr- Razvijali smo veščine, ki so potrebne na delovnem mestu,
            bela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev (indikator- pri študiju in življenju: kritično mišljenje, sporazumevanje
            jev) kakovosti dela na šoli ter razvijala smernice za celovito  in sodelovanje, ustvarjalnost in inovativnost ter reševanje
            vodenje kakovosti na šoli                         problemov  Trudili smo se odpraviti morebitne primanjkljaje
                                                              standardov znanja zaradi razmer, povezanih s covidom-19
            Šolsko komisijo za kakovost sestavljajo:          in izboljšati učni proces
            –  Natalija Talan Fošnarič, predsednica,
            –  mag  Simona Brečko, učiteljica splošnoizobraževalnih  Za doseganje boljših učnih dosežkov smo krepili sodelova-
               predmetov,                                     nje z gospodarstvom, načrtno smo pristopili k odkrivanju
            –  Aleš Ferlež, učitelj strokovnoteoretičnih predmetov,  in razvijanju potencialov dijakov, krepili smo raziskovalno
            –  Tomaž Kugler, predstavnik delodajalcev,        dejavnost in projektne naloge četrte izpitne enote, izvajali
            –  Miran Gracer, ml , predstavnik delodajalcev,   smo projektne dneve, razvijali virtualnost kot učno metodo v
            –  Vladan Mladenović, predstavnik staršev,        sinergiji strojništva, mehatronike in medijev, sodelovali smo
            –  Maša Goličnik, predstavnica dijakov            na različnih tekomovanjih, natečajih in prireditvah


            Na podlagi spletnih anketiranj v letu 2022 smo implemen- V šoli smo skozi leto skrbeli za dobro počutje in dobre me-
            tirali  izboljšave  na  različna  področja,  saj  želimo  doseči  dosebne odnose z spodbujanjem športnih aktivnosti, kot
            zastavljene cilje                                 sta Zdrav duh v zdravem telesu in Fit šola  Na delovnem
                                                              mestu smo redno promovirali tudi zdravje in izvajali športne
            Pri razvojnem in letnem načrtovanju smo se osredotočili na  vaje ter kratke sprehode
            tri ključna področja: na učne dosežke dijakov, na pozitivno
            šolsko klimo in na profesionalni razvoj učiteljev  Načrtno             Natalija Talan Fošnarič
            smo se osredotočali na razvoj digitalizacije v učnem proce-
            su in krepitev odgovornega odnosa do sebe, do drugih in
            do okolja  Nadaljevali smo z načrtnim razvojem veščin 21
            stoletja in dvigom zahtevnosti znanj, spretnosti in veščin,
            upoštevajoč taksonomije znanja




                                                           211
   207   208   209   210   211   212   213   214