Page 23 - Vodnik za dijake 2022-2023
P. 23

Naloge sklada bodo v tem šolskem letu naslednje:
                –  pridobivanje sredstev iz prispevkov domačih in tujih fizičnih oseb, donacij, zapuščin in iz drugih virov,
                –  financiranje  dejavnosti  posameznega  razreda  ali  oddelkov,  ki  niso  del  izobraževalnega  programa
                    oziroma
                 se ne financirajo iz javnih sredstev,
                –  nakup nadstandardne opreme,
                –  zagotavljanje sredstev za spodbujanje razvojne, raziskovalne in tekmovalne dejavnosti dijakov.

            Upravni odbor sklada:
            predsednica: Pera Kunst, šolska svetovalna delavka
            člani:
                –  Mateja Zorko Pavšar, svetovalna delavka,
                –  Brigita Mastnak, učiteljica,
                –  Peter Peršič, učitelj,
                –  Marko Žlender, učitelj,

                –  Blaž Kocijan, predstavnik dijakov,
                –  Tatjana Kugler, predstavnica staršev.

            KOMISIJA ZA KAKOVOST

            Komisija za kakovost bo tudi v šolskem letu 2021/2022 skrbela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev –
            indikatorjev kakovosti dela na šoli in razvijala smernice za vzpostavitev celovitega sistema ugotavljanja in
            zagotavljanja kakovosti dela na šoli.

            Prioritetno področje izboljšav v šolskem letu 2021/2022:
                –  nadaljevanje načrtnega razvoja veščin 21. stoletja – t. i. prečnih veščin dijakov,
                –  profesionalno učenje in delovanje učiteljev.

            Cilji, vezani na prioritetno področje izboljšav so:
                –  izboljšati  učni  proces,  upoštevajoč  temeljna  didaktična  načela:  primernost,  postopnost,
                    sistematičnost, nazornost ter diferenciacijo in individualizacijo,
                –  razvijati prečne veščine dijakov, potrebne na delovnem mestu, pri študiju in v življenju:
                    ▪  kritično mišljenje,
                    ▪  sporazumevanje in sodelovanje,
                    ▪  ustvarjalnost in inovativnost,
                    ▪  reševanje problemov,
                –  uporabiti prečne veščine tudi pri vodenju karierne orientacije dijakov,
                –  odpraviti morebitne primanjkljaje standardov znanja zaradi razmer, povezanih s covidom-19,

                –  skrbeti  za  profesionalni  razvoj  strokovnih  delavcev, ki  načrtujejo,  spremljajo  in  vrednotijo  lastno
                    prakso ter jo izboljšujejo.

            Več: https://smm.sc-celje.si/kakovost/











                                                            23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28