Page 120 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 120

razmišljanje dijaka, hkrati pa odgovori odpirajo možnost za  V prihodnosti želimo sodelovanje z gospodarstvom še
            nova, bolj poglobljena vprašanja  Risbice za karte je narisa- nadgraditi v okviru projektov  Tako bodo naši dijaki vklju-
            la dijakinja programa medijski tehnik Janja Švab, vprašanja  čeni v industrijske projekte in bodo tako pridobili še več
            pa pretežno oblikovala Mateja Zorko Pavšar        kompetenc in tudi mehkih veščin Cilj naših prizadevanj so
                                                              učinkovitejše  interesne  povezave  realnega  in  izobraževal-
                                         Pera Kunst
                                                              nega sektorja  Naša šola postaja prilagodljiv partner glede
            Sinergija edukacije in gospodarstva               na odzivnost izobraževalnega sistema na potrebe realnega
            Tudi v tem šolskem letu smo vložili veliko energije v sodelo-  okolja
            vanje z okoljem in gospodarskimi družbami  Zavedamo se,   Dijakom je bilo omogočeno opravljanje prakse v tujini, kjer
            da so naši dijaki pomemben potencial razvoja gospodarstva   se srečajo z novim okoljem, tujim jezikom in pridobijo nepre-
            v prihodnosti                                     cenljive izkušnje
            V oktobru  se je odvijal sestanek Razvojno programskega                       mag  Andro Glamnik
            sosveta, na katerem so predstavniki podjetij Minitec d  o
            o , Hermi d  o  o , Odelo Slovenija d  o  o , Zlatarna Celje d
            o  o , KLS Ljubno d  o  o  in podjetje Pišek – Vitli Krpan d   Zeleni kolesar in koreografija
            o  o kot partnerji v vzgojno-izobraževalnem procesu skupaj   V okviru organizacije tradicionalne kolesarske dirke Po
            z ravnateljico šol in profesorji izmenjevali mnenja ter iskali   Sloveniji smo na pobudo Zavoda Celeia Celje idejno obliko-
            možnosti za krepitev sodelovanja in prepoznavanja izobra-  vali in s pomočjo dijakov v šolskih delavnicah iz pločevine
            ževalnih potreb na trgu dela
                                                              izdelali instalacijo Zeleni kolesar, visoko 190 in dolgo 220
            S svojimi prizadevanji obvladujemo nove tehnologije in  cm  Kip kolesarja v dinamičnem gibu je služil za znamčenje
            znanja ter jih prinašamo na dijake, saj se zavedamo, da le  mesta in kot atrakcija na Krekovem trgu v času dirke  Drugič
            najnovejša znanja predstavljajo prednost na trgu dela in  zapored smo mednarodno kolesarsko dirko Po Sloveniji po-
            pogojujejo  uspešnost naših  dijakov V  okviru  raziskovalne  pestrili s koreografijo živega kolesarja ter z logotipom dirke
            dejavnosti delujemo povezovalno in pri načrtovanju ter nas- Po Sloveniji na igrišču na Lavi  Zaradi instalacije in tudi dru-
            tajanju raziskovalnih nalog težimo k sodelovanju s podjetji   gih aktivnosti je Mestna občina Celje prejela naziv naj gosti-
            Tudi v tekočem šolskem letu je nastalo nekaj odličnih raz- telj 28  kolesarske dirke Po Sloveniji  Mentorji so bili: Bojan
            iskovalnih nalog v sodelovanju z podjetji  Tako je dijakom  Klakočer, Alen Pavšar, Roman Zupanc in Bojan Hrovat
            dana možnost, da se srečujejo z izzivi proizvodnje in rešuje-                 Alen Pavšar
            jo realne probleme






                                                           119
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125