Page 122 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 122

dijaki učitelji, koordinatorica je bila Mojca Drev  Povezova- dejavnosti omogočimo obisk podjetij in spodbujamo aktiv-
            la sta Nika Amon in Elyes Florent Samba, nastopil je šolski  nost in samoiniciativnost pri iskanju možnosti za karierno
            band Eruption                                     pot  Zato smo 25  in 26  10  2022 za dijake 3   in 4  letnika
                                         Mojca Drev           organizirali Poti, strokovni in karierni dan s predavanji Inku-
                                                              batorja Savinjske regije in Zavoda Vozim ter ogledi podjetij
                                                              v njihovi stroki  Dijake oddelkov je za razvijanje lastne pod-
                                                              jetniške ideje navduševal Jernej Ženko, ki deluje v okviru
                                                              podjetniškega pospeševalnika Katapult  Skozi zanimive
                                                              zgodbe  mladih  podjetnikov  jim  je  približal  podjetnost  in
                                                              ustvarjalnost  Svojo karierno pot sta predstavila nekdanja
                                                              dijaka, dr  Robert Ojsteršek, docent na Fakulteti za strojni-
                                                              štvo Univerze v Mariboru, in grafična oblikovalka Neža Pen-
                                                              ca, ki dijakom predlaga, naj čas študija izkoristijo za razisko-
                                                              vanje, tako strokovno kot osebnostno, da ugotovijo, kaj jih
            Predsednik v imenu oddelka podpisuje Kodeks sožitja  res zanima


                                                              Mag  psihologije iz kadrovske službe Sica Ariana Volpe je
                                                              pripravila predavanje o tem, kako se pripraviti in kako ravna-
                                                              ti na razgovoru za službo  Izpostavila je, da nam lahko v ne-
                                                              kem trenutku vsako znanje, ki ga skozi življenje pridobimo,
                                                              koristi  Hkrati pa je šola lahko tudi prijetno mesto za druže-
                                                              nje, spoznavanje novih ljudi, postavljanje novih življenjskih
                                                              izzivov in zabavo  Je osnova za naše življenje v prihodnje
                                                              Ob koncu sta dijake 4  letnika Natalija Talan Fošnarič in Žan
                                                              Podbregar sistematično vodila skozi postopke in navodila
            Breda Arnšek je razmišljala o uspehu kot spodbudi za vse ostale dijake  za pripravo projektne naloge, ki jih čaka ob zaključku sre-
                                                              dnješolskega izobraževanja
            Poti
            Šola danes zagotovo ne more pripraviti dijakov na njihovo   Poti je ob pomoči učiteljev koordinirala Mojca Drev
            celotno poklicno pot  Hkrati veliko dijakov ne ve, kaj je tisto,
            kar bi jih tako zelo zanimalo, da bi to postalo njihova služ-                 Mojca Drev
            ba  Zato je pomembno, da dijakom tudi v okviru interesnih


                                                           121
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127