Page 122 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 122
dijaki učitelji, koordinatorica je bila Mojca Drev Povezova- dejavnosti omogočimo obisk podjetij in spodbujamo aktiv-
la sta Nika Amon in Elyes Florent Samba, nastopil je šolski nost in samoiniciativnost pri iskanju možnosti za karierno
band Eruption pot Zato smo 25 in 26 10 2022 za dijake 3 in 4 letnika
Mojca Drev organizirali Poti, strokovni in karierni dan s predavanji Inku-
batorja Savinjske regije in Zavoda Vozim ter ogledi podjetij
v njihovi stroki Dijake oddelkov je za razvijanje lastne pod-
jetniške ideje navduševal Jernej Ženko, ki deluje v okviru
podjetniškega pospeševalnika Katapult Skozi zanimive
zgodbe mladih podjetnikov jim je približal podjetnost in
ustvarjalnost Svojo karierno pot sta predstavila nekdanja
dijaka, dr Robert Ojsteršek, docent na Fakulteti za strojni-
štvo Univerze v Mariboru, in grafična oblikovalka Neža Pen-
ca, ki dijakom predlaga, naj čas študija izkoristijo za razisko-
vanje, tako strokovno kot osebnostno, da ugotovijo, kaj jih
Predsednik v imenu oddelka podpisuje Kodeks sožitja res zanima
Mag psihologije iz kadrovske službe Sica Ariana Volpe je
pripravila predavanje o tem, kako se pripraviti in kako ravna-
ti na razgovoru za službo Izpostavila je, da nam lahko v ne-
kem trenutku vsako znanje, ki ga skozi življenje pridobimo,
koristi Hkrati pa je šola lahko tudi prijetno mesto za druže-
nje, spoznavanje novih ljudi, postavljanje novih življenjskih
izzivov in zabavo Je osnova za naše življenje v prihodnje
Ob koncu sta dijake 4 letnika Natalija Talan Fošnarič in Žan
Podbregar sistematično vodila skozi postopke in navodila
Breda Arnšek je razmišljala o uspehu kot spodbudi za vse ostale dijake za pripravo projektne naloge, ki jih čaka ob zaključku sre-
dnješolskega izobraževanja
Poti
Šola danes zagotovo ne more pripraviti dijakov na njihovo Poti je ob pomoči učiteljev koordinirala Mojca Drev
celotno poklicno pot Hkrati veliko dijakov ne ve, kaj je tisto,
kar bi jih tako zelo zanimalo, da bi to postalo njihova služ- Mojca Drev
ba Zato je pomembno, da dijakom tudi v okviru interesnih
121