Page 14 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 14
SVETOVALNO DELO Z UČITELJI
– sodelovanje na sejah oddelčnega učiteljskega zbora, programskega učiteljskega zbora in celotnega
učiteljskega zbora,
– sodelovanje na sestankih strokovnih aktivov in kolegija,
– timsko delo za dijake s posebnimi potrebami: pomoč pri pisanju zahtevkov in poročil šole komisiji za
usmerjanje, pomoč pri izdelavi individualiziranih programov,
– individualno svetovanje in posvetovanje z učitelji glede pouka, dela z dijaki ali vodenja oddelčnih
skupnosti.
SVETOVALNO DELO S STARŠI
– predavanja, delavnice in druge oblike skupinskega dela za starše na roditeljskih sestankih in
informativnih dnevih,
– pogovorne ure za starše,
– individualno svetovanje staršem,
– predavanja za starše.
DRUGE NALOGE
– sodelovanje z zunanjimi institucijami (osnovne in srednje šole, Zavod RS za zaposlovanje, Ministrstvo
za izobraževanje, znanost in šport, Vpisne informacijske službe, Zdravstveni dom Celje, Centri za
socialno delo, CIPS, Dijaški dom Celje, Varstveno delovni center Golovec, Inštitut VIR in druge
strokovne institucije).
Šolska svetovalna delavka Pera Kunst opravlja naloge za dijake, ki se izobražujejo v naslednjih programih naše
šole: strojni tehnik, tehnik mehatonike, strojni tehnik – PTI, tehnik mehatronike – PTI, mehatronik operater,
oblikovalec kovin-orodjar, inštalater strojnih inštalacij ter pomočnik v tehnoloških procesih.
Šolska svetovalna delavka Mateja Zorko Pavšar opravlja naloge za dijake, ki se izobražujejo v programu
medijski tehnik, ter koordinirata delo z dijaki s posebnimi potrebami za dijake programa medijski tehnik.
Svetovalna delavka Manca Zorko (nadomešča jo Karmen Rebernik) koordinira delo z dijaki s posebnimi
potrebami za dijake vseh programov strojništva in mehatronike ter sodeluje pri določenih nalogah za vse
izobraževalne programe.
Več: https://smm.sc-celje.si/osnovni-podatki/
NAČRT VZGOJNIH DEJAVNOSTI 2023/2024
Cilj resnične vzgoje ni le usmerjanje ljudi, da počnejo prave stvari, ampak da uživajo v njih; ne le da postanejo
delavni, ampak da vzljubijo delo; ne le da postanejo učeni, ampak da vzljubijo znanje; ne le da postanejo čisti,
ampak da vzljubijo čistost; ne le da postanejo pravični, ampak da zahrepenijo po pravici. (John Ruskin)
Izobraževanje in vzgoja v okviru srednješolskih programov morata iti z roko v roki, da mladega človeka
pripravita na življenje, v katerem sodobni čas postavlja vedno večje zahteve na mnogih področjih strokovnosti
in sobivanja.
Največji izziv učiteljem predstavlja svet računalnikov, mobilnih telefonov, zaslonov, virtualni svet, v katerem
se mladi ljudje velikokrat izgubljajo in se vedno bolj oddaljujejo od resničnosti, za katero jih moramo pripraviti
tudi učitelji.
14