Page 24 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 24
ŠOLSKA IZKAZNICA
Šolska izkaznica je dokument, s katerim se posameznik identificira kot dijak Šolskega centra Celje. Vsak dijak
mora imeti v šolskih prostorih šolsko izkaznico. Velja kot izkaznica za knjižnico ŠCC.
FOTOKOPIRANJE
Za nemoteno izvajanje pouka mora vsak oddelek na začetku šolskega leta zbrati denar in ga oddati v
fotokopirnico. Med šolskim letom mora oddelek zagotavljati zadosten znesek za fotokopiranje.
ŠOLSKI SKLAD
Šolski sklad vodi upravni odbor sklada, v katerem so predstavniki dijakov, njihovih staršev in učiteljev šole.
Delovanje šolskega sklada podrobneje opredeljuje 135. člen Zakona o financiranju v vzgoji in izobraževanju.
Sredstva sklada namenjamo za subvencioniranje ekskurzij, udeležbe na različnih prireditvah, namenjenih
dijakom naše šole, ter za financiranje nadstandardnih predavanj in prireditev.
Naloge sklada bodo v tem šolskem letu naslednje:
– pridobivanje sredstev iz prispevkov domačih in tujih fizičnih oseb, donacij, zapuščin in iz drugih virov,
– financiranje dejavnosti posameznega razreda ali oddelkov, ki niso del izobraževalnega programa, se
ne financirajo iz javnih sredstev,
– nakup nadstandardne opreme,
– zagotavljanje sredstev za spodbujanje razvojne, raziskovalne in tekmovalne dejavnosti dijakov.
Upravni odbor sklada:
predsednica: Pera Kunst, šolska svetovalna delavka
člani:
– Mateja Zorko Pavšar, svetovalna delavka,
– Brigita Mastnak, učiteljica,
– Peter Peršič, učitelj,
– Marko Žlender, učitelj,
– Vid Čeplak, predstavnik dijakov,
– Tatjana Kugler, predstavnica staršev.
KOMISIJA ZA KAKOVOST
Komisija za kakovost bo tudi v šolskem letu 2023/2024 skrbela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev –
indikatorjev kakovosti dela na šoli in razvijala smernice za vzpostavitev celovitega sistema ugotavljanja in
zagotavljanja kakovosti dela na šoli.
Prioritetno področje izboljšav v šolskem letu 2023/2024:
– nadaljevanje načrtnega razvoja veščin 21. stoletja – t. i. prečnih veščin dijakov,
– profesionalno učenje in delovanje učiteljev.
Cilji, vezani na prioritetno področje izboljšav so:
– izboljšati učni proces, upoštevajoč temeljna didaktična načela: primernost, postopnost,
sistematičnost, nazornost ter diferenciacijo in individualizacijo,
– razvijati prečne veščine dijakov, potrebne na delovnem mestu, pri študiju in v življenju:
24