Page 24 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 24

ŠOLSKA IZKAZNICA

            Šolska izkaznica je dokument, s katerim se posameznik identificira kot dijak Šolskega centra Celje. Vsak dijak
            mora imeti v šolskih prostorih šolsko izkaznico. Velja kot izkaznica za knjižnico ŠCC.

            FOTOKOPIRANJE

            Za  nemoteno  izvajanje  pouka  mora  vsak  oddelek  na  začetku  šolskega  leta  zbrati  denar  in  ga  oddati  v
            fotokopirnico. Med šolskim letom mora oddelek zagotavljati zadosten znesek za fotokopiranje.

            ŠOLSKI SKLAD

            Šolski sklad vodi upravni odbor sklada, v katerem so predstavniki dijakov, njihovih staršev in učiteljev šole.
            Delovanje šolskega sklada podrobneje opredeljuje 135. člen Zakona o financiranju v vzgoji in izobraževanju.

            Sredstva sklada namenjamo za subvencioniranje ekskurzij, udeležbe na različnih prireditvah, namenjenih
            dijakom naše šole, ter za financiranje nadstandardnih predavanj in prireditev.

            Naloge sklada bodo v tem šolskem letu naslednje:
                –  pridobivanje sredstev iz prispevkov domačih in tujih fizičnih oseb, donacij, zapuščin in iz drugih virov,
                –  financiranje dejavnosti posameznega razreda ali oddelkov, ki niso del izobraževalnega programa, se
                    ne financirajo iz javnih sredstev,
                –  nakup nadstandardne opreme,
                –  zagotavljanje sredstev za spodbujanje razvojne, raziskovalne in tekmovalne dejavnosti dijakov.

            Upravni odbor sklada:
            predsednica: Pera Kunst, šolska svetovalna delavka
            člani:
                –  Mateja Zorko Pavšar, svetovalna delavka,
                –  Brigita Mastnak, učiteljica,
                –  Peter Peršič, učitelj,
                –  Marko Žlender, učitelj,
                –  Vid Čeplak, predstavnik dijakov,
                –  Tatjana Kugler, predstavnica staršev.



            KOMISIJA ZA KAKOVOST


            Komisija za kakovost bo tudi v šolskem letu 2023/2024 skrbela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev –
            indikatorjev kakovosti dela na šoli in razvijala smernice za vzpostavitev celovitega sistema ugotavljanja in
            zagotavljanja kakovosti dela na šoli.

            Prioritetno področje izboljšav v šolskem letu 2023/2024:
                –  nadaljevanje načrtnega razvoja veščin 21. stoletja – t. i. prečnih veščin dijakov,
                –  profesionalno učenje in delovanje učiteljev.

            Cilji, vezani na prioritetno področje izboljšav so:
                –  izboljšati  učni  proces,  upoštevajoč  temeljna  didaktična  načela:  primernost,  postopnost,
                    sistematičnost, nazornost ter diferenciacijo in individualizacijo,
                –  razvijati prečne veščine dijakov, potrebne na delovnem mestu, pri študiju in v življenju:




                                                            24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29