Page 26 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 26

razgovor z dijaki o dosedanjem delu in
                                 sodelovanju z mentorji; po potrebi
                                                                         koordinatorica
                                 prilagoditve pripravljenih načrtov in
                                 postavitev novih ciljev
                                 ugotovljeno izstopanje na posameznem
                                                                         razrednik, OUZ
                                 področju
                                                                         mentor (sporoči razredniku in
             kadarkoli v
                                 ugotovljen dosežek dijaka na tekmovanju   koordinatorici oziroma ga
             šolskem letu
                                                                         zabeleži v bazo dosežkov)
                                 nadgradnja baze dosežkov za nadarjene
                                                                         Edvard Došler, koordinatorica
                                 dijake
             oktober 2023–maj
                                 izvajanje dejavnosti                    mentorji
             2024
             april 2024          Festival VI-POLIS                       Mateja Zorko Pavšar
                                 evalvacija z vprašalnikom za dijake in
                                                                         skupina za nadarjene, mentorji
                                 oddaja izpolnjenega poročila o dijaku
             maj 2024            pridobitev soglasja staršev za nadaljevanje

                                                                         razredniki in koordinatorica
                                 dela v naslednjem šolskem letu

            Pojasnila:
            Trije načini odkrivanja nadarjenih dijakov:
                –  1.  način  –  identificirani  že  v  OŠ  (prinesejo  potrdila  in  podpisana  poročila  o  svojih  potencialih  in
                    dosedanjih dosežkih ter druga dokazila),
                –  2. način – evidentiranje na podlagi predloga učitelja in OUZ (obrazec s kriteriji); identifikacija mogoča
                    le s testiranjem (test inteligentnosti in test ustvarjalnosti),
                –  3. način – identifikacija na osnovi dosežka dijaka (prva tri mesta na državni ravni ali zlato priznanje ali
                    uvrstitev na mednarodno tekmovanje).

            Osebni  izobraževalni  načrt  se  izdela  le,  če  starši  razredniku  oddajo vlogo  za  pripravo  individualiziranega
            programa.


            Način odkrivanja se izvede septembra, druga dva pa takrat, ko so zanju izpolnjeni pogoji.

                                                                                                                                             Koordinatorica Karmen Rebernik
















                                                            26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31