Page 26 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 26
razgovor z dijaki o dosedanjem delu in
sodelovanju z mentorji; po potrebi
koordinatorica
prilagoditve pripravljenih načrtov in
postavitev novih ciljev
ugotovljeno izstopanje na posameznem
razrednik, OUZ
področju
mentor (sporoči razredniku in
kadarkoli v
ugotovljen dosežek dijaka na tekmovanju koordinatorici oziroma ga
šolskem letu
zabeleži v bazo dosežkov)
nadgradnja baze dosežkov za nadarjene
Edvard Došler, koordinatorica
dijake
oktober 2023–maj
izvajanje dejavnosti mentorji
2024
april 2024 Festival VI-POLIS Mateja Zorko Pavšar
evalvacija z vprašalnikom za dijake in
skupina za nadarjene, mentorji
oddaja izpolnjenega poročila o dijaku
maj 2024 pridobitev soglasja staršev za nadaljevanje
razredniki in koordinatorica
dela v naslednjem šolskem letu
Pojasnila:
Trije načini odkrivanja nadarjenih dijakov:
– 1. način – identificirani že v OŠ (prinesejo potrdila in podpisana poročila o svojih potencialih in
dosedanjih dosežkih ter druga dokazila),
– 2. način – evidentiranje na podlagi predloga učitelja in OUZ (obrazec s kriteriji); identifikacija mogoča
le s testiranjem (test inteligentnosti in test ustvarjalnosti),
– 3. način – identifikacija na osnovi dosežka dijaka (prva tri mesta na državni ravni ali zlato priznanje ali
uvrstitev na mednarodno tekmovanje).
Osebni izobraževalni načrt se izdela le, če starši razredniku oddajo vlogo za pripravo individualiziranega
programa.
Način odkrivanja se izvede septembra, druga dva pa takrat, ko so zanju izpolnjeni pogoji.
Koordinatorica Karmen Rebernik
26