Page 5 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 5
VREDNOTE, POSLANSTVO IN VIZIJA
Vrednote, ki jih v šoli gojimo, so:
– strokovnost in profesionalnost,
– odgovornost,
– poštenost,
– samostojnost,
– doslednost,
– strpnost in drugačnost,
– inovativnost,
– pripadnost in partnerstva v evropskem prostoru,
– etičnost.
Poslanstvo šole
V sinergiji z internim, strokovnim, širšim družbenim in evropskim okoljem pripravljamo za življenje, učenje
ter delo odlično usposobljene, družbeno in etično odgovorne posameznike.
Vizija šole
Postati želimo šola, ki jo na poti k odličnosti ženejo ambicioznost, ustvarjalnost, inovativnost in etičnost.
ŠOLSKO LETO 2023/2024
Digitalizacija danes ni več izbira, ampak je nuja. Napredne digitalne tehnologije povečujejo učinkovitost in
konkurenčnost gospodarstva ter pripomorejo k širšemu družbenemu in gospodarskemu razvoju. Vsi namreč
potrebujemo za uspešno delovanje v vsakdanjem življenju/na delovnem mestu ustrezna digitalna znanja in
kompetence.
Digitalizacija tako pomeni nov razvojni izziv tudi v vzgoji in izobraževanju. Izkušnje preteklih let, povezane s
poukom na daljavo, so zagotovo spodbudile digitalno preobrazbo šole. Pri tem pa je pomemben celovit
pristop, ki temelji na ustrezni strateški usmeritvi. Le-ta je usmerjena v dvig digitalnih kompetenc tako vodstva
šole/učiteljev kot tudi dijakov in v razvoj inovativnega učnega okolja – uporabe različnih digitalnih
orodij/kombiniranega izobraževanja – z namenom izboljšanja kakovosti in učinkovitosti izobraževanja.
Seveda je zelo pomembna naloga šole prihodnosti tudi, da razvija razmišljujoče, empatične, odprte in
odgovorne mlade.
V šolskem letu 2023/2024 si bomo tako prizadevali napraviti nov korak k uresničitvi vizije šole, tj. postati
odlična vzgojno-izobraževalna organizacija, ki jo na poti do cilja ženejo ambicioznost, ustvarjalnost,
inovativnost in etičnost.
Pri določitvi prioritetnega področja izboljšav vzgoje in izobraževanja smo upoštevali poleg razvojnih
gospodarskih in družbenih trendov ter usmeritev Razvojnega načrta 2019–2024 tudi rezultate anketiranj
dijakov in staršev, predloge izboljšav učiteljev v okviru letnih razgovorov in strokovnih aktivov ter sodelovanje
v nacionalnih projektih »Dvig digitalne kompetentnosti« in »Podnebni cilji in vsebine v vzgoji in
izobraževanju« ter v mednarodnem projektu »BlendVET – kombinirano izobraževanje«.
V šolskem letu 2023/2024 se bomo prioritetno osredotočili na razvoj digitalizacije v učnem procesu in na
krepitev odgovornega odnosa do sebe, do drugih in do okolja.
5