Page 18 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 18

STALNE NALOGE

            Vzgojno delovanje z zgledom (učitelji, vsi zaposleni, dijaki)    2024/2025   vsi strokovni delavci
            Spoštovanje zlatih pravil Kodeksa sožitja                               2024/2025   vsi strokovni delavci
            Dosledno vpisovanje manjkajočih dijakov v e-dnevnik    2024/2025        vsi strokovni delavci
            Dosledno vzgojno ukrepanje                       2024/2025              vsi strokovni delavci

            Upoštevanje Pravilnika o šolskem redu v srednjih šolah    2024/2025     vsi strokovni delavci
            Dosledno izrekanje vzgojnih ukrepov glede na Pravilnik o šolskem
                                                             2024/2025              vsi strokovni delavci
            redu v srednjih šolah in Šolskih pravil
            Upoštevanje Šolskih pravil Srednje šole za strojništvo,
                                                             2024/2025              vsi strokovni delavci
            mehatroniko in medije


            ŠOLSKE DELAVNICE IN PRAKTIČNI DEL USPOSABLJANJA


            Praktično izobraževanje se deli na praktični pouk v šoli in praktično usposabljanja z delom pri delodajalcih
            (PUD).

            V šoli poteka praktično izobraževanje kot praktični pouk in obsega predvsem pridobivanje temeljnega
            poklicnega znanja, spretnosti in veščin, ki jih mora dijak usvojiti za vključitev v delovni proces. Dijaki
            pridobljeno teoretično znanje dopolnijo, nadgradijo in utrdijo pri praktičnem pouku. Praktični pouk se izvaja
            v specializiranih učilnicah oz. delavnicah in laboratorijih za praktični pouk, kamor uvrščamo računalniške
            učilnice in učilnice, prilagojene za pouk določenih poglavij strojništva in mehatronike, kot so:
            odrezovanje/spajanje/preoblikovanje/odvzemanje/rezanje kovin, toplotna obdelava, robotika, avtomatika,
            krmilna tehnika, pnevmatika, hidravlika, meritve, CNC-tehnologija, 3D-modeliranje, 3D-tiskanje.

            V okviru praktičnega pouka in interesnih dejavnostih organiziramo tudi strokovne ekskurzije, oglede
            razstav, sejmov, priprava dijakov na tekmovanja in srečanja, kjer se dijaki seznanijo s specialnimi vsebinami
            in posebnostmi v strojništvu, mehatroniki, računalništvu, orodjarstvu, inštalaterstvu, energetiki,
            plastičarstvu, avtomatizaciji, konstrukterstu itd.

            V okviru praktičnega pouka v šolskih delavnicah bomo v šolskem letu 2024/2025:

                –  v večji meri vsebinsko povezali strokovne module in oblikovali kompetence dijakov, kot jih
                    narekujejo izobraževalni programi,
                –  seznanili dijake s varstvom pri delu in požarno varnostjo, z neposrednimi nevarnostmi v
                    specializiranih učnih delavnicah,
                –  nadoknadili predvsem manjkajoče praktične veščine, ki so se pojavile pri pouku na daljavo,
                –  skrbeli za sprotno vzdrževanje strojev in naprav ter posodabljanje učne opreme in orodja,
                –  skrbeli za izmenjavi dobrih praks tako pri dijakih kot pri učiteljih,
                –  spodbujali raziskovalno in inovativno delo s ciljem, da dijak opravi zaključno delo z uporabnim
                    raziskovalnim ali s projektnim izdelkom,
                –  sodelovali pri izzivih iz realnega okolja, rešujemo projekte ali izdelamo naprave, ki omogočajo lažje
                    delo,
                –  izvajali interesne dejavnosti, projektne dneve, tehnične dneve in dneve odprtih vrat za
                    osnovnošolce ter informativna dneva,




                                                            18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23