Page 5 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 5

VREDNOTE, POSLANSTVO IN VIZIJA


            Vrednote, ki jih v šoli gojimo, so:
                –  strokovnost in profesionalnost,
                –  odgovornost,
                –  strpnost,
                –  poštenost,
                –  samostojnost,
                –  doslednost,
                –  ustvarjalnost in inovativnost,
                –  pripadnost in partnerstva,
                –  etičnost.

            Poslanstvo šole
            V sinergiji z internim, strokovnim, širšim družbenim in evropskim okoljem pripravljamo za življenje, učenje
            ter delo odlično usposobljene, družbeno in etično odgovorne posameznike.

            Vizija šole
            Postati želimo šola, ki jo na poti k odličnosti ženejo ambicioznost, ustvarjalnost, inovativnost in etičnost.


            ŠOLSKO LETO 2024/2025


            V šolskem letu 2024/2025 si bomo tako prizadevali napraviti nov korak k uresničitvi vizije šole, tj. postati
            odlična  vzgojno-izobraževalna  organizacija,  ki  jo  na  poti  do  cilja  ženejo  ambicioznost,  ustvarjalnost,
            inovativnost in etičnost.

            Pri  določitvi  prioritetnega  področja  izboljšav  smo  upoštevali  poleg  razvojnih  gospodarskih  in  družbenih
            trendov ter usmeritev Razvojnega načrta 2024–2029 tudi rezultate anketiranj dijakov, staršev in učiteljev ter
            predloge izboljšav učiteljev v okviru letnih razgovorov in strokovnih aktivov. Sodelujemo tudi v nacionalnem
            projektu Digitrajni učitelj, kar je zagotovo dodana vrednost našemu delu.

            Tudi v šolskem letu 2024/2025 se bomo prioritetno osredotočili na vzgojo za odgovornost (do sebe, do
            drugih in do okolja) in na razvoj ključnih kompetenc za 21. stoletje.

            S tem namenom bomo načrtno:
                –  usklajeno  udejanjali  dogovorjene  strategije  vzgojnega  delovanja  −  vzgoja  za  odgovornost:
                    prioriteto bomo namenili doslednosti:
                   o  dijakov pri upoštevanju rokov in dogovorov z učitelji,
                   o  učiteljev pri ukrepanju ob kršitvah šolskih pravil (vrstniško nasilje, nedovoljena uporaba mobilnih
                       telefonov  pri  pouku,  nedovoljeno  snemanje,  fotografiranje  in  objava  posnetkov  na  družbenih
                       omrežjih, neopravičeno izostajanje od pouka, neprimeren odnos … – vzgoja z zgledom),





                                                            5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10