Page 6 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 6
– razvijali občečloveške vrednote (spoštovanje, strpnost, ničelna stopnja tolerance do nasilja,
solidarnost, odgovornost, samoiniciativnost in samostojnost) ter vzgajali za varno rabo svetovnega
spleta,
– razvijali prečne veščine kritičnega mišljenja, sporazumevanja in sodelovanja, ustvarjalnosti in
inovativnosti (z reševanjem problemov, iskanjem rešitev, z analizami, vrednotenjem …),
– v učnem procesu razvijali temeljne ključne kompetence: digitalna kompetenca, kompetence za
trajnost, podjetnost in finančna pismenost, celostno zdravje in dobro počutje, učenje učenja,
medkulturna kompetenca, umetnost in državljanstvo, načrtovanje in vodenje kariere,
– usmerjali učenje in poučevanje tako, da bo vsem dijakom omogočalo optimalne dosežke in razvoj,
upoštevajoč tudi:
o učno individualizacijo in diferenciacijo,
o temeljno znanje, spretnosti in veščine – nazaj k temeljem in osnovam,
o reševanje problemov,
– izboljšali digitalne kompetence dijakov/učiteljev/vodstva šole,
– uporabljali digitalno tehnologijo pri poučevanju z aktivnim pristopom, predvsem na način, da dijaki
znanje ustvarjajo na različnih, predvsem višjih taksonomskih ravneh – priprava in uporaba e-gradiv,
– skrbeli za profesionalni razvoj strokovnih delavcev, ki načrtujejo, spremljajo in vrednotijo lastno
prakso ter jo izboljšujejo,
– spodbujali razvoj ustvarjalnosti pri vseh dejavnostih vzgojno-izobraževalnega procesa,
– prizadevanje usmerjali v ohranitev dosedanjih odličnih rezultatov in v izboljšanje (zelo) dobrih.
ORGANI ŠOLE
Simona Črep
POMOČNICA POMOČNIK POMOČNIK
SVET UČITELJSKI
RAVNATELJICE RAVNATELJICE
STARŠEV ZBOR
Mojca Drev dr. Matej Veber Aleš Ferlež
PROGRAMSKI ODDELČNI
UČITELJSKI ZBOR UČITELJSKI ZBOR
STROKOVNI
RAZREDNIK
AKTIVI
6