Page 60 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 60
inovativnosti med dijaki, saj lahko z raznolikimi metodami poučevanja vzbudijo motivacijo za nova znanja.
Srednje strokovno izobraževanje mora igrati ključno vlogo pri spodbujanju in razvijanju inovativnega
razmišljanja med bodočimi tehniki, inženirji ter razvojniki. To pomeni, da moramo ustvariti okolje, v katerem
mladi lahko opolnomočeno raziskujejo nove ideje in iščejo rešitve za realne probleme. Vključevanje sodobnih
tehnologij v izobraževalni proces lahko bistveno izboljša učno izkušnjo dijakov in spodbuja njihovo ustvarjalno
razmišljanje, ki lahko v večji meri vodi tudi v inovativnost. Povezava sodobnih pristopov v povezavi s klasičnimi
tako vpliva na doseganje višjih učnih ciljev.
Tako bomo:
− spodbujali ustvarjalno mišljenje s pomočjo inovativnih sodobnih učnih pristopov v sodobno
opremljenih učilnicah,
− pametno in premišljeno uporabljali sodobne tehnologije, digitalna orodja in aplikacije,
− poudarjali pomen robotike in programiranja,
− spodbujali interdisciplinarno učenje,
− sodelovali s podjetji in strokovnjaki iz realnega okolja,
− razvijali podjetniške veščine,
− oblikovali kulturo učenja, pri kateri so napake sestavni del učenja;
− spodbujali raziskovanje in problemsko reševanje strokovnih problemov,
− vzgajali dijake, odgovornost za pridobivanje znanja dijakom.
Osredotočili se bomo predvsem na:
− interdisciplinarnost inovativnosti,
− razvoj timskega duha, vrednot in etike,
− koncept prihajajočega sodelovanja človeka in stroja,
− možnosti uporabe umetne inteligence v izobraževanju.
Termin: september 2024–junij 2025
Zadolženi: dr. Matej Veber in tim
ŠOLSKI RAZVOJNI PROJEKTI V SODELOVANJU S PODJETJI IN LOKALNIM OKOLJEM
Sinergija edukacije in gospodarstva
Projekt Sinergija edukacije in gospodarstva temelji na težnji po vzajemnem sodelovanju realnega in
izobraževalnega sektorja. S tem namenom pripravljamo na šoli niz dogodkov, v okviru katerih:
– lahko dijaki spoznajo rezultate pridobljenega šolskega znanja in njegove uporabe v vsakdanu,
možnost njegove nadgradnje in priložnosti za razvoj ter rast,
– se dijaki seznanijo s predstavniki različnih podjetij in gospodarskih združb, z možnostmi zaposlovanja,
štipendiranja in nadaljevanja izobraževanja.
V šolskem letu 2024/2025 bomo izvedli naslednje dejavnosti:
– v mesecu decembru bodo gospodarstveniki in strokovnjaki s področja strojništva, mehatronike in
medijske tehnike dijakom 1. letnikov vseh programov predstavili dejavnosti gospodarskega sektorja
v sklopu dogodka Sinergija edukacije in gospodarstva,
60