Page 65 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 65

V šolskem letu 2024/2025 se bo naša šola pridružila šestim projektom, ki bodo realizirani z različnimi
            dejavnostmi:
                −  Ekokviz za srednje šole: dijaki prikažejo dodatna in bolj poglobljena znanja na posameznih okoljskih
                    področjih, ki jih kasneje lahko uporabijo v vsakdanjem življenju: sodelujejo vsi dijaki, december 2024–
                    februar 2025 – Lidija Leskovšek,
                −  Mladi  v  svetu  energije:  ozaveščanje  o  pomenu  energije,  različnih  virih  energije  in  ukrepih  za
                    učinkovito  rabo  energije  (ogled  vetrne  elektrarne  in  hidroelektrarne,  ugašanje  in  izklapljanje
                    električne opreme, ko se ne uporablja, zbiranje odpadnih baterij) – Aleš Ferlež,
                −  Podnebne  spremembe:  merjenje  ogljičnega  odtisa  razreda  in  šole  (s  pomočjo  posebnega
                    kalkulatorja), spoznavanje lastnega vpliva na podnebne spremembe ter priprava in izvajanje načrta
                    ukrepov za zmanjšanje ogljičnega odtisa – Klemen Zidanšek,
                −  LEAF  –  znanje  o  gozdovih:  skozi  projekt  opozarjamo  na  pomen  varovanja  gozdov  in  njihovega
                    trajnostnega upravljanja, preko različnih dejavnosti poskušamo doseči večjo stopnjo okoljske zrelosti
                    dijakov – mag. Veronika Hribar,
                −  Altermed: Na sejmu Altermed – Green Vita želimo izpostaviti pomen zdravja, naš odnos do zdravja
                    ter doživljanje in pojmovanje zdravja kot vrednoto – še posebej zato, ker ima zdravje kot vrednota
                    pomembno mesto tudi v družini – Biserka Kampošek, mag. Veronika Hribar in Natalija Mavc,
                −  Biotska  pestrost  in  voda:  dijaki  opazujejo  vreme  in  spremembe,  ki  se  dogajajo,  pomagamo  jim
                    razumeti te spremembe, dovolimo jim, da raziskujejo živi svet v neposredni bližini ustanove in širše,
                    predstavimo jih pojem biotska pestrost in vzroke za izginjanje določene vrste, naučimo jih, da je
                    potrebno za vsako živo bitje skrbeti – Klemen Zidanšek, mag. Veronika Hribar in Natalija Mavc.

                                                                                 Koordinatorica Lidija Leskovšek


            MREŽA ZDRAVIH ŠOL
            V okviru projekta Mreža zdravih šol se bomo tudi v šolskem letu 2024/2025 osredotočili na celosten pristop
            k zdravju in dobremu počutju dijakov, učiteljev ter ostalih zaposlenih.

            Glavni cilji so:
                −  krepitev zdravega življenjskega sloga: promovirati zdrav življenjski slog, ki vključuje uravnoteženo
                    prehrano, redno telesno dejavnost, skrb za duševno zdravje in preprečevanje tveganih vedenj,
                −  vključevanje zdravja v vsakdanje šolsko življenje: integrirati zdravje v vse vidike šolskega življenja,
                    tako v učni načrt kot v obšolske dejavnosti,
                −  vzgoja za zdravje: povečati zavedanje o pomembnosti skrbi za zdravje ter spodbujati dijake, učitelje
                    in starše k sprejemanju zdravih odločitev,
                −  povečanje duševnega blagostanja: spodbujanje skrbi za duševno zdravje in dobro počutje dijakov ter
                    zaposlenih z ustreznimi preventivnimi programi in podporo.

            V šolskem letu 2024/2025 bomo izvedli naslednje dejavnosti:

                –  spodbudili sodelavce k fit aktivnim metodam med učnim procesom (september 2024–junij 2025):
                    sodelujejo vsi dijaki in zaposleni ter mentorji Lidija Leskovšek in aktiv ŠVZ,
                –  svetovni dan hoje: 5. 10. 2024: Lidija Leskovšek in aktiv ŠVZ,
                –  tek podnebne solidarnosti (oktober 2024): Lidija Leskovšek, Lucija Mandl,





                                                            65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70