Page 203 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 203
Nacionalno in mednarodno projektno sodelovanje
PODNEBNI CILJI IN VSEBINE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU
Področje trajnostnega razvoja je tesno prepleteno s področ-
jem okoljsko sprejemljive in socialno pravične družbe, zato • projekt Kako postati okolju prijazen navijač
s projektom želimo vplivati na dvig rezultatov učenja, kar bo • zobraževanje za zaposlene - obisk podjetja Marovt d o o
imelo dolgoročne posledice za kakovostno življenje posa- • izobraževanje za dijake - predavanje o sončnih elektrar-
meznika, hkrati pa postaviti in zvišati standarde na področju nah profesorja s Fakultete za energetiko
trajnostnega razvoja in ozaveščanja mladih z naslednjimi • izobraževanje na temo nizkoogljične proizvodnje električ-
aktivnostmi in ukrepi: ne energije
- okrepitev kompetenc učiteljev za implementacijo trajno- • IND Elektroenergetski in jedrski sistemi v Sloveniji, Svet
stnega razvoja v učni proces in izmenjava primerov dob- energije
rih praks med sodelujočimi šolami, • trajnostna mobilnost v sodelovanju z mestno občino Ce-
- organizacija tematske izobraževalne delavnice s strokov- lje – aplikacija za osnovnošolce (še poteka)
njaki Agencije Republike Slovenije za okolje,
- dan za trajnostno mobilnost (peš, s kolesom ali javnim Lidija Leskovšek in Aleš Ferlež
prevozom v šolo),
- medvrstniško podnebno ozaveščanje s kratkimi filmi, ki NACIONALNI PROJEKT EKOŠOLA
jih posnamejo dijaki, v njih tudi nastopajo in predstavlja-
jo glas generacije, ki je zmožna dojeti vzroke in poledice Temelj odgovornega odnosa do okolja ni le posredovanje
podnebnih sprememb in pridobivanje znanja, ampak dejavno spreminjanje kulture
obnašanja in ravnanja V šolskem letu 2022/2023 smo bili
zelo aktivni v različnih projektih v okviru Ekošole, uspešno
V okviru projekta smo uresničili naslednje cilje:
• projekt Sobno kolo smo se predstavili na sejmu Altermed&GreenVita in dosegli
• projekt Solarna klopca odlične rezultate v ekokvizu, uresničili cilje ter obeležili po-
• pojekt Robot za pobiranje smeti membne dneve
• natečaj Objektivno o jedrski znanosti in tehnologiji
• izvedba tematske razredne ure na temo varčevanja z 7. april – svetovni dan zdravja
energijo
• izobraževanje za zaposlene Varčen sem Dijaki so pod vodstvom učiteljev tekoče šolske ure odšli na
• podnebni tek sprehod, ki se je zaključil na prireditvi s stojnico na šolskem
202