Page 206 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 206

Prednostne naloge so bile:                        SPIRIT
            • znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zapo-
               sljivost,                                      V okviru programa Spirit je na šoli delovala start-up podje-
            • izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja  tniška šola za dijake, ki je  vključevala vsebine, namenjene
               za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in  krepitvi kompetenc in pridobivanju konkretnih izkušenj pri
               priložnostnih oblikah učenja,                  nadaljnjem razvoju poslovnih idej  Sodelolvalo je 38 dijakov
            • posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne  iz programov medijski tehnik in tehnik mehatronike  Vloga
               sile,                                          mentorja je bila, da spodbuja dijake k poslovnemu razmi-
            • spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni  šljanju, spremlja izvedbo načrtovanih dejavnosti in napre-
               karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh  dek dijakov ter opravi več analiz primerov dobrih praks  Na
               izobraževalnega sistema                        delavnicah so sodelovali tudi zunanji mentorji z namenom
                                                              dodatne krepitve kompetenc razvoja podjetnega duha dija-
            V programu so bile zasnovane, preizkušene in evalvirane  kov  Namen delavnic je bil:
            raznolike dejavnosti za razvoj dviga digitalnih kompetenc v  -   spoznavanje pomena dobrih idej za poslovni uspeh, spo-
            vzgoji in izobraževanju, kot so orodja za učinkovito rabo digi-  znavanje konkurenčnega okolja,
            talnih tehnologij, digitalna gradiva in primeri dobre prakse   -   poznavanje priložnosti in ovir na globalnem trgu,
            Na delavnicah oz  strokovnih srečanjih smo vzajemno raz- -   pomen dobre predstavitve izdelka/storitve na platformah
            vijali in izvajali reflektivne prakse na področju pedagoških   za množično financiranje in v konkurenčnem tekmova-
            digitalnih kompetenc  Zaradi narave dela in vsebine smo   nju
            delavnice izpeljali v dveh večjih sklopih  V prvem sklopu
            smo na delavnicah spoznavali novo programsko opremo za  Dijaki so: zbirali ideje, pripravili poslovni model Canvas,
            sestavljanje urnika, uporabnikom, dijakom ter zaposlenim  analizirali trg, ustanovili dijaško podjetje, izdelali in testirali
            pa omogočili, da lahko preko aplikacije na mobilnih telefo- minimalno sprejemljiv produkt, pripravili finančno poročilo,
            nih v vsakem trenutku poiščejo učilnico oziroma dijaka, ki  predstavili storitev/izdelek na tekmovanju Junior Achiive-
            ga potrebujejo  V drugem sklopu delavnic smo se posvetili  ment Slovenija nacionalno tekmovanje Moje podjetje
            varnosti pri uporabi orodij MS Office ter temeljiti uporabi
            orodij OneDrive, Forms in SharePoint  Na SharePointu smo  V okviru načrtovanih srečanj so dijaki predlagali tržno zani-
            pripravili oglasno desko, na kateri hranimo in delimo podat- mivo idejo, spodbujeno bodisi z inovacijo ali z analizo pov-
            ke ter določamo vsebine za določene uporabnike                                                                                                                             praševanj na trgu  S pomočjo poslovnega modela Canvas
                                                              so dijaki: ovrednotili predlagano poslovno idejo, določili
                                  Koordinator Edvard Došler   ključne poslovne partnerje ter aktivnosti, uporabili metodo
                                                              PERT, določili potrebne vire za realizacijo ideje/projekta,


                                                           205
   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211