Page 206 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 206
Prednostne naloge so bile: SPIRIT
• znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zapo-
sljivost, V okviru programa Spirit je na šoli delovala start-up podje-
• izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja tniška šola za dijake, ki je vključevala vsebine, namenjene
za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in krepitvi kompetenc in pridobivanju konkretnih izkušenj pri
priložnostnih oblikah učenja, nadaljnjem razvoju poslovnih idej Sodelolvalo je 38 dijakov
• posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne iz programov medijski tehnik in tehnik mehatronike Vloga
sile, mentorja je bila, da spodbuja dijake k poslovnemu razmi-
• spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni šljanju, spremlja izvedbo načrtovanih dejavnosti in napre-
karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh dek dijakov ter opravi več analiz primerov dobrih praks Na
izobraževalnega sistema delavnicah so sodelovali tudi zunanji mentorji z namenom
dodatne krepitve kompetenc razvoja podjetnega duha dija-
V programu so bile zasnovane, preizkušene in evalvirane kov Namen delavnic je bil:
raznolike dejavnosti za razvoj dviga digitalnih kompetenc v - spoznavanje pomena dobrih idej za poslovni uspeh, spo-
vzgoji in izobraževanju, kot so orodja za učinkovito rabo digi- znavanje konkurenčnega okolja,
talnih tehnologij, digitalna gradiva in primeri dobre prakse - poznavanje priložnosti in ovir na globalnem trgu,
Na delavnicah oz strokovnih srečanjih smo vzajemno raz- - pomen dobre predstavitve izdelka/storitve na platformah
vijali in izvajali reflektivne prakse na področju pedagoških za množično financiranje in v konkurenčnem tekmova-
digitalnih kompetenc Zaradi narave dela in vsebine smo nju
delavnice izpeljali v dveh večjih sklopih V prvem sklopu
smo na delavnicah spoznavali novo programsko opremo za Dijaki so: zbirali ideje, pripravili poslovni model Canvas,
sestavljanje urnika, uporabnikom, dijakom ter zaposlenim analizirali trg, ustanovili dijaško podjetje, izdelali in testirali
pa omogočili, da lahko preko aplikacije na mobilnih telefo- minimalno sprejemljiv produkt, pripravili finančno poročilo,
nih v vsakem trenutku poiščejo učilnico oziroma dijaka, ki predstavili storitev/izdelek na tekmovanju Junior Achiive-
ga potrebujejo V drugem sklopu delavnic smo se posvetili ment Slovenija nacionalno tekmovanje Moje podjetje
varnosti pri uporabi orodij MS Office ter temeljiti uporabi
orodij OneDrive, Forms in SharePoint Na SharePointu smo V okviru načrtovanih srečanj so dijaki predlagali tržno zani-
pripravili oglasno desko, na kateri hranimo in delimo podat- mivo idejo, spodbujeno bodisi z inovacijo ali z analizo pov-
ke ter določamo vsebine za določene uporabnike praševanj na trgu S pomočjo poslovnega modela Canvas
so dijaki: ovrednotili predlagano poslovno idejo, določili
Koordinator Edvard Došler ključne poslovne partnerje ter aktivnosti, uporabili metodo
PERT, določili potrebne vire za realizacijo ideje/projekta,
205