Page 205 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 205
leto je bila na podlagi javnega razpisa izbrana knjiga Mateje
Gomboc, Balada o drevesu, ki jo je dobil vsak dijak 1 letni-
ka srednjega strokovnega in poklicno-tehniškega programa
naše šole Obiskali smo Osrednjo knjižnico Celje, kjer so
nam predstavili projekt, avtorico, prostore, zbirke gradiva in
možnosti online dostopa do storitev knjižnice Naj bo branje
užitek!
Mojca Drev
DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI
Tek podnebnih sprememb
NA-MA POTI Namen projekta je izboljšati kakovost in učinkovitost raz-
ličnih oblik izobraževanja in usposabljanja ter spodbujati
Namen projekta je razvoj, nadgradnja in implementacija inovativna učna okolja in prožne oblike učenja, ki bodo pri-
didaktičnih pristopov in strategij ter podpornih učnih okolij spevali k dvigu digitalnih kompetenc dijakov ter vodstvenih
za spodbujanje kritičnega mišljenja in reševanja avtentič- in strokovnih delavcev v vzgojno-izobraževalnem zavodu K
nih problemov na področju naravoslovne in matematične projektu, ki traja do 31 8 2023, je naša šola pristopila v
pismenosti z vključeno finančno pismenostjo Poudarek je šolskem letu 2021/2022 V projektnem timu so sodelova-
bil tudi na premišljeni in inovativni uporabi informacijske ko- li: Simona Črep, mag Matej Veber, Gašper Grat in Barbara
munikacijske tehnologije V šolskem letu 2022/2023 se je Škorc, koordinatorstvo pa je prevzel Edvard Došler Nalož-
projekt zaključil, izvedle so se končne analize in priporočila bo sta sofinancirali Republika Slovenija in Evropska unija iz
za nadaljnje delo Udeležili smo se zaključne prireditve na Evropskega socialnega sklada
Brdu pri Kranju
Klemen Zidanšek Na osnovi analize stanja in akcijskega načrta smo obliko-
RASTEM S KNJIGO vali strategijo digitalnega razvoja, na podlagi katerega smo
izvedli usposabljanja ter udejanjanje teh znanj v vzgojno-iz-
Šola sodeluje v nacionalnem projektu, saj se cilji pouka uje- obraževalnem procesu Ključni cilj projekta je razvoj prož-
majo s cilji projekta, zlasti spodbujanje motivacije za branje nejših oblik učenja s pomočjo učinkovite rabe digitalnih
pri dijakih in njihovega obiskovanja splošnih knjižnic, spod- tehnologij
bujanje dostopnosti kakovostne in izvirne slovenske mla-
dinske leposlovne literature in promocija vrhunskih doma-
čih ustvarjalcev mladinskega leposlovja Za letošnje šolsko
204