Page 63 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 63
znanstvenemu razumevanju Zemlje in podpreti izboljšane dosežke učencev pri naravoslovju in
matematiki.”- Klemen Zidanšek,
– MISIJA ZELENI KORAKI: v projektu Misija: Zeleni koraki otroci, učenci, dijaki in študentje proučujejo
različne načine in oblike prevoza, predlagajo, kako preusmeriti promet na bolj trajnostne in okolju
prijazne oblike prevoza ter poskušajo spreminjati lastne potovalne navade med šolskim letom in med
počitnicami. S spremenjenimi oblikami prometa prispevamo k zmanjšanju ogljičnega odtisa, manjši
onesnaženosti zraka (posebej v mestih), racionalni rabi virov v prometu in izboljšujemo svoje zdravje
– Klemen Zidanšek.
Koordinatorica Lidija Leskovšek
MREŽA ZDRAVIH ŠOL
Zdrave šole so šole, ki zavestno, načrtno in usmerjeno promovirajo zdravje. Naša šola se bo tega lotila s
sistematičnim načrtovanjem, implementacijo dejavnosti in evalvacijo začrtanih nalog. Pri tem bomo celostno
pristopili k zdravju, iskali možnosti, ki nam jih omogoča šolsko okolje – vsebine zdravja bomo posredovali
preko učnega načrta, z različnimi projekti in dejavnostmi, ki bodo usmerjene v zdrav življenjski slog.
V šolskem letu 2023/2024 bomo izvedli naslednje dejavnosti:
– spodbudili sodelavce k fit aktivnim metodam med učnim procesom (september 2023–junij 2024):
sodelujejo vsi dijaki in zaposleni ter mentorji Lidija Leskovšek in aktiv ŠVZ,
– tek podnebne solidarnosti (oktober 2023): Lidija Leskovšek, Lucija Mandl,
– SEM enostavno fit, projekt za 2. letnike vseh programov (marec 2024): aktiv ŠVZ in Lidija Leskovšek,
– fit za zaposlene (vsak 2. četrtek v mesecu): Lidija Leskovšek in Lucija Mandl,
– 7. april – dan zdravja (april 2024): Lidija Leskovšek in aktiv ŠVZ,
– obeležili bomo:
▪ svetovni dan hoje: 5. 10. 2023,
▪ dan brez multimedije: 7. 4. 2024,
▪ svetovni dan gibanja: 10. 5. 2024.
Koordinatorica Lidija Leskovšek
PODNEBNI CILJI IN VSEBINE V VZGOJI IN IZOBRAŽEVANJU
Področje trajnostnega razvoja je tesno prepleteno s področjem okoljsko sprejemljive in socialno pravične
družbe, zato s projektom želimo vplivati na dvig rezultatov učenja, kar bo dolgoročno vplivalo na kakovostno
življenje posameznika, hkrati pa želimo postaviti in zvišati standarde na področju trajnostnega razvoja in
ozaveščanja mladih. Namen projekta je podpreti sistematično vključevanje podnebnih ciljev in vsebin v
srednješolsko izobraževanje.
Na šoli smo se odločili, da bomo aktivnost »Varčen SEM« dvignili na višjo raven s celostnim in inovativnim
pristopom. Vanj bomo vključeni vsi deležniki naše šole (dijaki, učitelji, vodstvo šole in starši). Aktivnosti bomo
prilagodili sodobnim trendom in generacijskim značilnostim.
Koordinatorja Lidija Leskovšek in Aleš Ferlež
63