Page 65 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 65
– sodelovanje mladih – najmanj 15 dijakov oziroma do števila navedenega v prijavi,
– da program traja najmanj 50 šolskih ur med šolskim letom, od tega zunanji mentor izvede najmanj 4
ure,
– pričetek aktivnosti najkasneje 13. 10. 2023 in zaključek aktivnosti 30. 4. 2024.
Koordinatorja: Matjaž Cizej in mag. Peter Arlič
DIGITRAJNI UČITELJ
Vizija projekta Digitrajni učitelj je vzpostaviti mednarodno priznani sistem profesionalnega razvoja strokovnih
in vodstvenih delavcev v vzgoji in izobraževanju, ki postavlja v središče učečo se osebo, ga/jo uspešno
pripravlja na izzive prihodnosti ter vzgaja v samostojno in odgovorno osebo – do družbe in do okolja.
Projekt sofinancirata Republika Slovenija v okviru Ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija v
okviru inštrumenta NextGenerationEU, Mehanizma za okrevanje in odpornost.
Cilj projekta je v treh letih uspešno usposobiti najmanj 20.000 strokovnih in vodstvenih delavcev v vzgoji in
izobraževanju za krepitev digitalnih kompetenc, kompetenc za trajnostni razvoj ter finančne pismenosti
povprečno v obsegu 13 izobraževalnih dni, kar predstavlja 104 ure usposabljanj na posameznega udeleženca.
Od predvidenih 13 izobraževalnih dni je namenjenih 11 dni digitalnim kompetencam, 1 dan kompetencam za
trajnostni razvoj in 1 dan finančni pismenosti.
V šolskem letu 2023/24 se načrtuje 5 dni izobraževanj, ki bodo potekala tako na daljavo kot tudi in predvsem
v živo, na šoli.
Zakaj se vključiti v projekt? Kakšna je vrednost za posameznika?
– Digitrajna pismenost zmanjšuje tveganje izključenosti in
povečuje upanje za participacijo posameznika v družbi prihodnosti in novih tehnologij tudi čez leta.
– Sodobna znanja in izboljšane digitrajne kompetence bodo pripomogle k večji samozavesti in lažjemu
doseganju osebnih potencialov tako učiteljev kot tudi dijakov.
– Usposabljanja v pristopu 2 bodo krepila kolegialnost in pripadnost kolektivu ter samozavest in
kreativnost pri uporabi novih orodij za sodobne učne pristope, hkrati pa tudi večjo motiviranost in
razumevanje potreb dijakov.
– Z boljšimi finančnimi kompetencami in pridobivanjem točk za napredovanje v nazive se povečuje
realna možnost za boljše finančno stanje zaposlenih v VIZ.
Koordinator Denis Kač
65