Page 65 - VODNIK ZA DIJAKE SMM 23_24
P. 65

–  sodelovanje mladih – najmanj 15 dijakov oziroma do števila navedenega v prijavi,

                –  da program traja najmanj 50 šolskih ur med šolskim letom, od tega zunanji mentor izvede najmanj 4
                    ure,

                –  pričetek aktivnosti najkasneje 13. 10. 2023 in zaključek aktivnosti 30. 4. 2024.

                                                                    Koordinatorja: Matjaž Cizej in mag. Peter Arlič







            DIGITRAJNI UČITELJ

            Vizija projekta Digitrajni učitelj je vzpostaviti mednarodno priznani sistem profesionalnega razvoja strokovnih
            in  vodstvenih  delavcev  v  vzgoji  in  izobraževanju,  ki  postavlja  v  središče  učečo  se  osebo,  ga/jo  uspešno
            pripravlja na izzive prihodnosti ter vzgaja v samostojno in odgovorno osebo – do družbe in do okolja.

            Projekt sofinancirata Republika Slovenija v okviru Ministrstva za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija v
            okviru inštrumenta NextGenerationEU, Mehanizma za okrevanje in odpornost.

            Cilj projekta je v treh letih uspešno usposobiti najmanj 20.000 strokovnih in vodstvenih delavcev v vzgoji in
            izobraževanju za krepitev digitalnih kompetenc, kompetenc za trajnostni razvoj ter finančne pismenosti
            povprečno v obsegu 13 izobraževalnih dni, kar predstavlja 104 ure usposabljanj na posameznega udeleženca.
            Od predvidenih 13 izobraževalnih dni je namenjenih 11 dni digitalnim kompetencam, 1 dan kompetencam za
            trajnostni razvoj in 1 dan finančni pismenosti.

            V šolskem letu 2023/24 se načrtuje 5 dni izobraževanj, ki bodo potekala tako na daljavo kot tudi in predvsem
            v živo, na šoli.


            Zakaj se vključiti v projekt?                              Kakšna je vrednost za posameznika?
                –  Digitrajna  pismenost                               zmanjšuje   tveganje   izključenosti   in
                    povečuje upanje za participacijo posameznika v družbi prihodnosti in novih tehnologij tudi čez leta.
                –  Sodobna znanja in izboljšane digitrajne kompetence bodo pripomogle k večji samozavesti in lažjemu
                    doseganju osebnih potencialov tako učiteljev kot tudi dijakov.
                –  Usposabljanja  v  pristopu 2  bodo krepila  kolegialnost  in  pripadnost  kolektivu  ter  samozavest  in
                    kreativnost pri uporabi novih orodij za sodobne učne pristope, hkrati pa tudi večjo motiviranost in
                    razumevanje potreb dijakov.
                –  Z boljšimi finančnimi kompetencami in pridobivanjem točk za napredovanje v nazive se povečuje
                    realna možnost za boljše finančno stanje zaposlenih v VIZ.

                                                                                         Koordinator Denis Kač











                                                            65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70