Page 25 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 25
– zagotavljanje sredstev za spodbujanje razvojne, raziskovalne in tekmovalne dejavnosti dijakov.
Upravni odbor šolskega sklada:
– predsednica: Pera Kunst, šolska svetovalna delavka,
– člani:
▪ Mateja Zorko Pavšar, svetovalna delavka,
▪ Brigita Mastnak, učiteljica,
▪ mag. Veronika Hribar, učiteljica,
▪ Marko Žlender, učitelj,
▪ Larisa Šeligo, predstavnica dijakov,
▪ Irena Fevžer, predstavnica staršev.
KOMISIJA ZA KAKOVOST
Komisija za kakovost bo tudi v šolskem letu 2024/2025 skrbela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev
– indikatorjev kakovosti dela na šoli in razvijala smernice za vzpostavitev celovitega sistema ugotavljanja in
zagotavljanja kakovosti dela na šoli.
Prioritetno področje izboljšav v šolskem letu 2024/2025:
– osredotočili se bomo na vzgojo za odgovornost (do sebe, do drugih in do okolja) in na razvoj
ključnih kompetenc za 21. stoletje.
– prizadevali si bomo napraviti nov korak k uresničitvi vizije šole, tj. postati odlična vzgojno-
izobraževalna organizacija, ki jo na poti do cilja ženejo ambicioznost, ustvarjalnost, inovativnost in
etičnost.
Cilji, vezani na prioritetno področje izboljšav, in ukrepi izboljšav so:
– usklajeno udejanjali dogovorjene strategije vzgojnega delovanja - vzgoja za odgovornost –
doslednost,
– razvijali prečne veščine: kritičnega mišljenja, sporazumevanja in sodelovanja, ustvarjalnosti in
inovativnosti (z reševanjem problemov, iskanjem rešitev, z analizami, vrednotenjem …),
– v učnem procesu razvijali temeljne ključne kompetence,
– usmerjali učenje in poučevanje tako,
▪ da bomo krepili in razvijali temeljno znanje, spretnosti in veščine – »nazaj k temeljem in
osnovam«;
▪ usmerjali učni proces v »reševanje problemov«;
▪ da bo vsem dijakom omogočalo optimalne dosežke in razvoj, upoštevajoč učno individualizacijo
in diferenciacijo (vsi seznanimo dijake z minimalnim standardom znanj in z načrtom ocenjevanja
– število ocen, načini in oblike ocenjevanja, upoštevanje taksonomije znanja);
– izboljšali digitalne kompetence dijakov/učiteljev/vodstva šole;
– uporabljali digitalno tehnologijo pri poučevanju z aktivnim pristopom, predvsem na način, da dijaki
znanje ustvarjajo na različnih, predvsem višjih taksonomskih ravneh;
– pripravljali (e)-gradiva.
Več: https://smm.sc-celje.si/kakovost/
25