Page 25 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 25

–  zagotavljanje sredstev za spodbujanje razvojne, raziskovalne in tekmovalne dejavnosti dijakov.
            Upravni odbor šolskega sklada:
                –  predsednica: Pera Kunst, šolska svetovalna delavka,
                –  člani:
                    ▪  Mateja Zorko Pavšar, svetovalna delavka,
                    ▪  Brigita Mastnak, učiteljica,
                    ▪  mag. Veronika Hribar, učiteljica,
                    ▪  Marko Žlender, učitelj,
                    ▪  Larisa Šeligo, predstavnica dijakov,
                    ▪  Irena Fevžer, predstavnica staršev.


            KOMISIJA ZA KAKOVOST

            Komisija za kakovost bo tudi v šolskem letu 2024/2025 skrbela za uvajanje elementov in merljivih kriterijev
            – indikatorjev kakovosti dela na šoli in razvijala smernice za vzpostavitev celovitega sistema ugotavljanja in
            zagotavljanja kakovosti dela na šoli.

            Prioritetno področje izboljšav v šolskem letu 2024/2025:
                –  osredotočili se bomo na vzgojo za odgovornost (do sebe, do drugih in do okolja) in na razvoj
                    ključnih kompetenc za 21. stoletje.
                –  prizadevali  si  bomo  napraviti  nov  korak  k  uresničitvi  vizije  šole,  tj.  postati  odlična  vzgojno-
                    izobraževalna organizacija, ki jo na poti do cilja ženejo ambicioznost, ustvarjalnost, inovativnost in
                    etičnost.

            Cilji, vezani na prioritetno področje izboljšav, in ukrepi izboljšav so:
                –  usklajeno  udejanjali  dogovorjene  strategije  vzgojnega  delovanja  -  vzgoja  za  odgovornost  –
                    doslednost,
                –  razvijali  prečne  veščine:  kritičnega  mišljenja,  sporazumevanja  in  sodelovanja,  ustvarjalnosti  in
                    inovativnosti (z reševanjem problemov, iskanjem rešitev, z analizami, vrednotenjem …),
                –  v učnem procesu razvijali temeljne ključne kompetence,
                –  usmerjali učenje in poučevanje tako,
                   ▪    da bomo krepili in razvijali temeljno znanje, spretnosti in veščine  – »nazaj k temeljem in
                        osnovam«;
                   ▪    usmerjali učni proces v »reševanje problemov«;
                   ▪    da bo vsem dijakom omogočalo optimalne dosežke in razvoj, upoštevajoč učno individualizacijo
                        in diferenciacijo (vsi seznanimo dijake z minimalnim standardom znanj in z načrtom ocenjevanja
                        – število ocen, načini in oblike ocenjevanja, upoštevanje taksonomije znanja);
                –  izboljšali digitalne kompetence dijakov/učiteljev/vodstva šole;
                –  uporabljali digitalno tehnologijo pri poučevanju z aktivnim pristopom, predvsem na način, da dijaki
                    znanje ustvarjajo na različnih, predvsem višjih taksonomskih ravneh;
                –  pripravljali (e)-gradiva.

            Več: https://smm.sc-celje.si/kakovost/





                                                            25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30