Page 26 - VODNIK ZA DIJAKE SMM
P. 26
NADARJENI DIJAKI
Skupina za delo z nadarjenimi bo spremljala dijake novince, ki iz osnovne šole prinesejo potrdilo o
nadarjenosti in jih spodbujala pri vključevanju v različne aktivnosti. Ti dijaki bodo v prvi četrtini šolskega
leta, glede na njihov interes, dobili tudi mentorje ter se z njihovo pomočjo razvijali na področjih, ki jih
zanimajo.
Z nadarjenimi dijaki višjih letnikov, ki so že evidentirani, bomo po potrebi izvedli prilagoditve pripravljenih
načrtov in z dijaki postavili nove cilje.
V začetku šolskega leta bomo osvežili obstoječo bazo, kamor bodo mentorji beležili dosežke nadarjenih
dijakov.
Tudi v šolskem letu 2024/2025 bomo v mesecu aprilu organizirali VI-POLIS (Festival za nadarjene dijake), na
katerega bomo povabili uspešne posameznike z različnih področij delovanja z namenom, da dan preživijo z
nadarjenimi dijaki in njihovimi starši.
Operativni načrt odkrivanja nadarjenih dijakov in delo z njimi
Pojasnila:
Trije načini odkrivanja nadarjenih dijakov:
– 1. način – identificirani že v OŠ (prinesejo potrdila in podpisana poročila o svojih potencialih in
dosedanjih dosežkih ter druga dokazila),
– 2. način – evidentiranje na podlagi predloga učitelja in OUZ (obrazec s kriteriji); identifikacija mogoča
le s testiranjem (test inteligentnosti in test ustvarjalnosti),
– 3. način – identifikacija na osnovi dosežka dijaka (prva tri mesta na državni ravni ali zlato priznanje ali
uvrstitev na mednarodno tekmovanje).
Osebni izobraževalni načrt se izdela le, če starši razredniku oddajo vlogo za pripravo individualiziranega
programa.
Način odkrivanja se izvede septembra, druga dva pa takrat, ko so zanju izpolnjeni pogoji.
Koordinatorica Manca Zorko.
26