Page 140 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 140
Ukvarjali smo se tudi z identitetno grafiko in s sloganom uporabniških zahtev, zasnovo in izvedbo realizacije aplikacij
naše šole. Rezultat našega dela so tudi majice, ki so jih pre- ter vpeljavo oziroma izobraževanje končnih uporabnikov.
jeli dijaki zaključnih letnikov in njihovi razredniki. Dijakom Edvard Došler
smo pomagali pri izdelavi projektnih nalog za poklicno ma-
turo in jih pripravljali na 2. izpitno enoto. Ukvarjali smo se
z organizacijo praktičnega usposabljanja izven zavoda in Aktiv praktičnega pouka strojništva in mehatronike
opravili naloge za potrebe MIC-a.
Večina nalog, ki jih opravljamo učitelji aktiva praktičnega
mag. Peter Arlič pouka strojništva in mehatronike, je stalnih. Zaradi pestrosti
dogajanja v šoli in delavnicah za praktični pouk pa se po-
javlja potreba po načrtovanju občasnih nalog. Na začetku
Aktiv učiteljev informatike in računalniških šolskega leta smo določili skupni točkovnik za teoretični in
tehnologij praktični del strokovnih modulov, pripravili načrt ocenjeva-
Nekatere naše naloge so bile tvorno sodelovanje v študijski nja znanja za izdelavo izdelkov pri praktičnem pouku. Učitelji
skupini za informatiko in računalniško podprte tehnologije, praktičnega pouka smo se dogovorili za specifične naloge,
skrb za urejenost in odpravljanje okvar v učilnicah, priprava ki jih bomo izvedli v šolskem letu 2021/2022 in nekatere
predlogov za nabavo programske opreme in strokovne lite- naloge smo do konca šolskega leta tudi izpeljali. Izvedli
rature. Sodelovali smo pri pripravi in izvedbi 4. enote poklic- smo vzdrževalno-investicijska dela v učilnicah za praktični
ne mature in izvajanju interesnih dejavnosti. Sodelovali smo pouk, uredili prostore plinske postaje, pričeli smo s postavi-
pri dnevu odprtih vrat in informativnih dnevih, projektnih te- tvijo učne kurilnice, posodobili in nabavili učno tehnologijo
dnih in projektnem delu. Medpredmetno smo se usklajevali v delavnicah in laboratorijih, sodelovali smo z delodajalci,
in sodelovali s člani drugih aktivov. izdelali nove klopi na hodniku strojnih delavnic in izvedli
Kot ciljno usmerjen aktiv se zavedamo, da smo ljudje, ak- avtomatizacijo na strojni žagi. Izdelava klopi, postavitev
tivnosti in dogodki v kolektivu v medsebojni interakciji za učne kurilnice in avtomatizacija strojne žage so bili osrednji
doseganje naših ciljev. Zato razvijamo urejen in organiziran projekti v učne procesu tako strojništva kot mehatronike, v
informacijski sistem, ki uporabnike oskrbuje z vsemi potreb- okviru katerega smo krepili timsko delo in medpredmetno
nimi informacijami za odločanje. Gre za zbiranje, shranjeva- sodelovanje. Tovrstni realni projekti so velika dodana vred-
nje, obdelavo in posredovanje podatkov oziroma informacij. nost tako za dijake kot tudi za učitelje.
Podpiramo različne pisarniške procese z namenom izbolj- Učitelji praktičnega pouka smo sodelovali tudi pri promo-
šanja razdelitve, poteka dela in komunikacije zaposlenih. Pri cijskih dogodkih šole. Pod našim mentorstvom je uspela
razvoju našega informacijskega sistema torej gre za analizo izdelava projektnih izdelkov, ki so bili na začetku leta tudi
določeni za vse izobraževalne programe strojništva in me-
139