Page 140 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 140

Ukvarjali smo se tudi z identitetno grafiko in s sloganom  uporabniških zahtev, zasnovo in izvedbo realizacije aplikacij
            naše šole. Rezultat našega dela so tudi majice, ki so jih pre- ter vpeljavo oziroma izobraževanje končnih uporabnikov.
            jeli dijaki zaključnih letnikov in njihovi razredniki. Dijakom                Edvard Došler
            smo pomagali pri izdelavi projektnih nalog za poklicno ma-
            turo in jih pripravljali na 2. izpitno enoto. Ukvarjali smo se
            z organizacijo praktičnega usposabljanja izven zavoda in   Aktiv praktičnega pouka strojništva in mehatronike
            opravili naloge za potrebe MIC-a.
                                                              Večina nalog, ki jih opravljamo učitelji aktiva praktičnega
                                         mag. Peter Arlič     pouka strojništva in mehatronike, je stalnih. Zaradi pestrosti
                                                              dogajanja v šoli in delavnicah za praktični pouk pa se po-
                                                              javlja potreba po načrtovanju občasnih nalog.  Na začetku
            Aktiv učiteljev informatike in računalniških      šolskega leta smo določili skupni točkovnik za teoretični in
            tehnologij                                        praktični del strokovnih modulov,  pripravili načrt ocenjeva-

            Nekatere naše naloge so bile tvorno sodelovanje v študijski  nja znanja za izdelavo izdelkov pri praktičnem pouku. Učitelji
            skupini za informatiko in računalniško podprte tehnologije,  praktičnega pouka smo se dogovorili za specifične naloge,
            skrb za urejenost in odpravljanje okvar v učilnicah, priprava  ki jih bomo izvedli v šolskem letu 2021/2022 in nekatere
            predlogov za nabavo programske opreme in strokovne lite- naloge  smo  do  konca  šolskega  leta  tudi  izpeljali.  Izvedli
            rature. Sodelovali smo pri pripravi in izvedbi 4. enote poklic- smo vzdrževalno-investicijska dela v učilnicah za praktični
            ne mature in izvajanju interesnih dejavnosti. Sodelovali smo  pouk, uredili prostore plinske postaje, pričeli smo s postavi-
            pri dnevu odprtih vrat in informativnih dnevih, projektnih te- tvijo učne kurilnice, posodobili in nabavili učno tehnologijo
            dnih in projektnem delu. Medpredmetno smo se usklajevali  v delavnicah in laboratorijih, sodelovali smo z delodajalci,
            in sodelovali s člani drugih aktivov.             izdelali nove klopi na hodniku strojnih delavnic in izvedli

            Kot ciljno usmerjen aktiv se zavedamo, da smo ljudje, ak-  avtomatizacijo na strojni žagi.  Izdelava klopi,  postavitev
            tivnosti in dogodki v kolektivu v medsebojni interakciji za   učne kurilnice  in avtomatizacija strojne žage so bili osrednji
            doseganje naših ciljev. Zato razvijamo urejen in organiziran   projekti v učne procesu tako strojništva kot mehatronike, v
            informacijski sistem, ki uporabnike oskrbuje z vsemi potreb-  okviru katerega smo krepili timsko delo in medpredmetno
            nimi informacijami za odločanje. Gre za zbiranje, shranjeva-  sodelovanje. Tovrstni realni projekti so velika dodana vred-
            nje, obdelavo in posredovanje podatkov oziroma informacij.   nost tako za dijake kot tudi za učitelje.
            Podpiramo različne pisarniške procese z namenom izbolj- Učitelji praktičnega pouka smo sodelovali tudi pri promo-
            šanja razdelitve, poteka dela in komunikacije zaposlenih. Pri  cijskih dogodkih šole. Pod našim mentorstvom je uspela
            razvoju našega informacijskega sistema torej gre za analizo  izdelava projektnih izdelkov, ki so bili na začetku leta tudi
                                                              določeni za vse izobraževalne programe strojništva in me-


                                                           139
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145