Page 141 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 141

hatronike. Sodelovanje pa je bilo uspešno tudi pri mentor- Ponovno smo bili uspešni tudi pri raziskovalnih nalogah.
            stvu in izvedbi raziskovalnih nalog.              Dve nalogi s področja strojništva sta se uvrstili v 2. krog
                                                              državnega srečanja mladih raziskovalcev in prejeli srebrno
            Vseskozi aktivno sodelujemo pri izvedbi načrtovanih aktiv-
            nosti razvoja šole, medpredmetnega povezovanja in sodelo-  priznanje, ena naloga pa je prejela bronasto priznanje.
            vanja s člani drugih aktivov.                     Po letu dolgem času smo izpeljali tudi strokovno-literarne

                                         Bojan Hrovat         ekskurzije in kljub omejitvam uspešno sodelovali tudi z zu-
                                                              nanjimi partnerji.
                                                                                          Aleš Ferlež
             Delo programskih
                                                              PUZ programa medijski tehnik
             učiteljskih zborov (PUZ)                         Programski učiteljski zbor je bil aktiven na različnih pod-


                                                              ročjih: skrbeli smo za ustrezno izvajanje sodobnih oblik in
            PUZ programa strojni tehnik in strojni tehnik-PTI  metod dela ter medpredmetno povezovanje pri pouku, tako
                                                              za klasično izvedbo pouka, kot za izvedbo pouka na dalja-
            Poskušali smo v čim večji meri izvajati medpredmetne po-  vo, uskladili in posodobili smo vsebino kurikulov, korigirali
            vezave. V letošnjem letu smo tako več časa namenili pov-  kurikule glede na izsledke evalvacije in potrebe socialnih
            zetkom raziskovalnih in projektnih nalog, saj so slednji bili   partnerjev, se strokovno izobraževali in redno sestajali na
            najšibkejša točka zaključnih nalog. Sprejeli smo sklep, da   programskih učiteljskih  zborih  in  oddelčnih  programskih
            bodo povzetki, tako pri raziskovalnih kot tudi projektnih na-  učiteljskih zborih, sodelovali pri izdelavi načrtov ocenjeva-
            logah zapisani tudi v angleškem jeziku.
                                                              nja znanja, pripravili individualne učne načrte za dijake s
            V okviru projekta Kotlovnica smo v učilnici A-37a uredili  posebnimi potrebami, pripravili učna gradiva za dijake in
            učno kotlovnico, s pomočjo katere bodo dijaki prejeli prak- načrtovali specifično didaktično opremo, načrtovali pre-
            tična znanja  vezav različnih ogrevalnih sistemov,  njihov  novo in nadgradnjo opreme ter pripravljali nove vsebine s
            pomen in vlogo v sistemu ogrevanja in priprave sanitarne  poudarkom na virtualni resničnosti, spodbujali dijake pri
            tople vode. Šlo je za kompleksen projekt, pri katerem smo  prečnih veščinah in strokovnih izbirnih vsebinah interesnih
            sodelovali vsi učitelji strokovnih modulov strojništva in me- dejavnosti.
            hatronike ter ostale službe Šolskega centra Celje. Opremo                     David Korošec
            sta donirali podjetji Weishaupt in Vitanest v sodelovanju s
            podjetjem Stagoj. Želimo si, da se v prihodnje k projektu
            vključijo tudi dijaki programa medijski tehnik.






                                                           140
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146