Page 141 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 141
hatronike. Sodelovanje pa je bilo uspešno tudi pri mentor- Ponovno smo bili uspešni tudi pri raziskovalnih nalogah.
stvu in izvedbi raziskovalnih nalog. Dve nalogi s področja strojništva sta se uvrstili v 2. krog
državnega srečanja mladih raziskovalcev in prejeli srebrno
Vseskozi aktivno sodelujemo pri izvedbi načrtovanih aktiv-
nosti razvoja šole, medpredmetnega povezovanja in sodelo- priznanje, ena naloga pa je prejela bronasto priznanje.
vanja s člani drugih aktivov. Po letu dolgem času smo izpeljali tudi strokovno-literarne
Bojan Hrovat ekskurzije in kljub omejitvam uspešno sodelovali tudi z zu-
nanjimi partnerji.
Aleš Ferlež
Delo programskih
PUZ programa medijski tehnik
učiteljskih zborov (PUZ) Programski učiteljski zbor je bil aktiven na različnih pod-
ročjih: skrbeli smo za ustrezno izvajanje sodobnih oblik in
PUZ programa strojni tehnik in strojni tehnik-PTI metod dela ter medpredmetno povezovanje pri pouku, tako
za klasično izvedbo pouka, kot za izvedbo pouka na dalja-
Poskušali smo v čim večji meri izvajati medpredmetne po- vo, uskladili in posodobili smo vsebino kurikulov, korigirali
vezave. V letošnjem letu smo tako več časa namenili pov- kurikule glede na izsledke evalvacije in potrebe socialnih
zetkom raziskovalnih in projektnih nalog, saj so slednji bili partnerjev, se strokovno izobraževali in redno sestajali na
najšibkejša točka zaključnih nalog. Sprejeli smo sklep, da programskih učiteljskih zborih in oddelčnih programskih
bodo povzetki, tako pri raziskovalnih kot tudi projektnih na- učiteljskih zborih, sodelovali pri izdelavi načrtov ocenjeva-
logah zapisani tudi v angleškem jeziku.
nja znanja, pripravili individualne učne načrte za dijake s
V okviru projekta Kotlovnica smo v učilnici A-37a uredili posebnimi potrebami, pripravili učna gradiva za dijake in
učno kotlovnico, s pomočjo katere bodo dijaki prejeli prak- načrtovali specifično didaktično opremo, načrtovali pre-
tična znanja vezav različnih ogrevalnih sistemov, njihov novo in nadgradnjo opreme ter pripravljali nove vsebine s
pomen in vlogo v sistemu ogrevanja in priprave sanitarne poudarkom na virtualni resničnosti, spodbujali dijake pri
tople vode. Šlo je za kompleksen projekt, pri katerem smo prečnih veščinah in strokovnih izbirnih vsebinah interesnih
sodelovali vsi učitelji strokovnih modulov strojništva in me- dejavnosti.
hatronike ter ostale službe Šolskega centra Celje. Opremo David Korošec
sta donirali podjetji Weishaupt in Vitanest v sodelovanju s
podjetjem Stagoj. Želimo si, da se v prihodnje k projektu
vključijo tudi dijaki programa medijski tehnik.
140