Page 142 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 142
PUZ programa tehnik mehatronike in tehnik poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja.
mehatronike-PTI Jaša Malič se je z dijaškim podjetjem Koktejl kepica pod
Programski učiteljski zbor tehnik mehatronike in tehnik me- mentorstvom Matjaža Cizeja zelo uspešno udeležil JA naci-
hatronike PTI se je v šolskem letu sestal dvakrat, in sicer onalnega tekmovanja programa Moje podjetje.
septembra 2021 in februarja 2022. Maja 2022 smo se udeležili 12. foruma mehatronike na
Pri modulu projektno delo v stroki smo v tehniku mehatro- Dvojezični srednji šoli v Lendavi, na katerem so dijaki pro-
nike nadaljevali in zaključili sodelovanje s podjetjem Ste- gramov mehatronike pod mentorstvom Miloša Bevca, Gre-
klarna Hrastnik. Izdelali smo napravo, ki ločuje odpadne gorja Brežnika, Bojana Hrovata in Matjaža Cizeja predstavili
steklene izdelke po obliki. Podjetje bo s to avtomatizirano svoje inovacije.
napravo takoj dobilo povratno informacijo, katerih odpadnih Zavedamo se pomena nenehnih izboljšav, zato si bomo pri-
izdelkov je največ. Prav tako smo se dogovorili za nadaljnje zadevali v svoje delo tudi v prihodnje uvajati novosti in slediti
sodelovanje pri izdelavi manipulatorja, pri katerem vključili petletnemu razvojnemu načrtu šole.
tudi program strojništva.
V programu tehnik mehatronike-PTI smo pri modulu projek- Matjaž Cizej
tno delo v stroki opravljali vaje iz strojništva, pri električnem
delu pa programirali z mikrokontrolerjem. V zaključnih letni- PUZ programa mehatronik operater
kih tehnik mehatronike in tehnik mehatronike-PTI so dijaki Programski učiteljski zbor programa mehatronik operater
izvajali individualno projektno delo za 4. izpitno enoto. tvori ekipa prizadevnih učiteljev, ki se ukvarja s problemi in
Prav tako so se izvajale medpredmetne povezave, in sicer: izzivi sodobnega izobraževanja mladih. Člani PUZ-a smo se
— 1. letnik tehnik mehatronike: projektni dnevi in strokov- sestajali na sestankih PUZ-a. Usklajevali smo delo PUZ-a,
ne ekskurzije; integracijo splošnih predmetov s strokovnimi sklopi ter pro-
— 2. letnik tehnik mehatronike: strokovne ekskurzije; jektno delo. Dijaki prvega letnika so v okviru projektnega
— 3. letnik tehnik mehatronike: Avtomatizirana naprava dela izdelali pametno svetilko, dijaki drugega učilo za motor-
za ločevanje odpadnih steklenih izdelkov; ske pogone, dijaki tretjega letnika pa pametno inštalacijo.
— 1. letnik tehnik mehatronike-PTI: raziskovalne naloge; Pri izvedbi projektnega dela smo sodelovali učitelji strokov-
— 4. letnik tehnik mehatronike in 2. letnik tehnik mehat- noteoretičnih vsebin in učitelji praktičnega pouka, v okviru
ronike-PTI: raziskovalne naloge in 4. izpitna enota. integracije pa so se vključevali tudi učitelji tujih jezikov in
maternega jezika. Ob koncu šolskega leta smo izvajali tudi
V okviru Razvojnega načrta 2019−2024, in sicer pri Načrto-
vanju procesa izobraževanja znotraj odprtega kurikula preg- pripravo na zaključni izpit.
ledali, poenotili in posodobili vsebine v programih srednjega
141