Page 142 - SMM - Letno porocilo 21/22
P. 142

PUZ programa tehnik mehatronike in  tehnik        poklicnega in srednjega strokovnega izobraževanja.
            mehatronike-PTI                                   Jaša Malič se je z dijaškim podjetjem Koktejl kepica pod

            Programski učiteljski zbor tehnik mehatronike in tehnik me- mentorstvom Matjaža Cizeja zelo uspešno udeležil JA naci-
            hatronike PTI se je v šolskem letu sestal dvakrat, in sicer  onalnega tekmovanja programa Moje podjetje.
            septembra 2021 in februarja 2022.                 Maja 2022 smo se udeležili 12. foruma mehatronike na

            Pri modulu projektno delo v stroki smo v tehniku mehatro- Dvojezični srednji šoli v Lendavi, na katerem so dijaki pro-
            nike nadaljevali in zaključili sodelovanje s podjetjem Ste- gramov mehatronike pod mentorstvom Miloša Bevca, Gre-
            klarna  Hrastnik.  Izdelali  smo  napravo,  ki  ločuje  odpadne  gorja Brežnika, Bojana Hrovata in Matjaža Cizeja predstavili
            steklene izdelke po obliki. Podjetje bo s to avtomatizirano  svoje inovacije.

            napravo takoj dobilo povratno informacijo, katerih odpadnih   Zavedamo se pomena nenehnih izboljšav, zato si bomo pri-
            izdelkov je največ. Prav tako smo se dogovorili za nadaljnje   zadevali v svoje delo tudi v prihodnje uvajati novosti in slediti
            sodelovanje pri izdelavi manipulatorja, pri katerem vključili   petletnemu razvojnemu načrtu šole.
            tudi program strojništva.
            V programu tehnik mehatronike-PTI smo pri modulu projek-                      Matjaž Cizej
            tno delo v stroki opravljali vaje iz strojništva, pri električnem
            delu pa programirali z mikrokontrolerjem. V zaključnih letni- PUZ programa mehatronik operater
            kih tehnik mehatronike in tehnik mehatronike-PTI so dijaki   Programski učiteljski zbor programa mehatronik operater
            izvajali individualno projektno delo za 4. izpitno enoto.  tvori ekipa prizadevnih učiteljev, ki se ukvarja s problemi in

            Prav tako so se izvajale medpredmetne povezave, in sicer:  izzivi sodobnega izobraževanja mladih. Člani PUZ-a smo se
            —  1.  letnik tehnik mehatronike: projektni dnevi in strokov-  sestajali na sestankih PUZ-a. Usklajevali smo delo PUZ-a,
               ne ekskurzije;                                 integracijo splošnih predmetov s strokovnimi sklopi ter pro-
            —  2.  letnik tehnik mehatronike: strokovne ekskurzije;  jektno delo. Dijaki prvega letnika so v okviru projektnega
            —  3.  letnik  tehnik mehatronike: Avtomatizirana naprava   dela izdelali pametno svetilko, dijaki drugega učilo za motor-
               za ločevanje odpadnih steklenih izdelkov;      ske pogone, dijaki tretjega letnika pa pametno inštalacijo.
            —  1.  letnik tehnik mehatronike-PTI: raziskovalne naloge;  Pri izvedbi projektnega dela smo sodelovali učitelji strokov-
            —  4.  letnik tehnik mehatronike in 2. letnik tehnik mehat-  noteoretičnih vsebin in učitelji praktičnega pouka, v okviru
               ronike-PTI: raziskovalne naloge in 4. izpitna enota.   integracije pa so se vključevali tudi učitelji tujih jezikov in
                                                              maternega jezika. Ob koncu šolskega leta smo izvajali tudi
            V okviru Razvojnega načrta 2019−2024, in sicer pri Načrto-
            vanju procesa izobraževanja znotraj odprtega kurikula preg-  pripravo na zaključni izpit.
            ledali, poenotili in posodobili vsebine v programih srednjega


                                                           141
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147