Page 141 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 141
Aktiv praktičnega pouka strojništva in mehatronike Pripravlja se dokumentacija za ureditev prostorov za skla-
dišče in razrez materiala Učitelji praktičnega pouka smo
Pri praktičnem pouku oziroma pri vajah imajo dijaki mož-
nost, da teoretična spoznanja prenašajo neposredno v pra- izvedli tudi tudi izbirne interesne dejavnosti in sodelovali
kso Dijaki se ob samostojnem praktičnem delu seznanjajo pri promocijskih dogodkih šole Pod našim mentorstvom je
s raznovrstnimi postopki obdelave materialov spoznavajo uspela izdelava projektnih izdelkov, ki so bili na začetku leta
in uporabljajo različna orodja in naprave Ob izvajanju po- tudi določeni za vse izobraževalne programe strojništva in
sameznih vaj se prepričajo, kako se teoretična spoznanja mehatronike
ujemajo oziroma potrjujejo v praksi Dijakom posredujemo Bojan Hrovat
praktično uporabna znanja, sami pa pri tem razvijajo spret-
nosti in psihomotorične sposobnosti za kakovostno izvedbo
posameznih praktičnih vaj, za lažjo vključevanje v delovno
prakso in kasnejše poklicno delo Pri skupinskem (projek-
tnem, timskem) delu se navajajo tudi na dobre delovne od-
nose, spoznajo pomen dobre organizacije dela in si razvijajo
čut osebne in kolektivne odgovornosti
Večino nalog je stalnih, zaradi pestrosti dogajanja v šoli
in delavnicah za praktični pouk pa se pojavlja potreba po
načrtovanju občasnih nalog Na začetku šolskega leta smo
določili skupni točkovnik za teoretični in praktični del stro-
kovnih modulov in pripravili načrt ocenjevanja znanja za iz-
delavo izdelkov pri praktičnem pouku Dogovorili smo se o
potrebah za nabavo učne opreme in določili prioritetno listo
Tudi nekatere specifične naloge šolskem letu smo izpeljali
do konca šolskega leta Izvedli smo vzdrževalno-investicij-
ska dela v učilnicah za praktični pouk, posodobili in nabavili
učno tehnologijo v delavnicah in laboratorijih ter sodelovali
z delodajalci V okviru praktičnega pouka so bila dokončana
dela v učni kurilnici Postavitev učne kurilnice je bil projekt,
v okviru katerega smo krepili timsko delo in medpredmetno
sodelovanje Tovrstni realni projekti so velika dodana vred-
nost tako za dijake kot tudi za učitelje
140