Page 141 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 141

Aktiv praktičnega pouka strojništva in mehatronike  Pripravlja se dokumentacija za ureditev prostorov za skla-
                                                              dišče in razrez materiala  Učitelji praktičnega pouka smo
            Pri praktičnem pouku oziroma pri vajah imajo dijaki mož-
            nost, da teoretična spoznanja prenašajo neposredno v pra-  izvedli tudi tudi izbirne interesne dejavnosti in sodelovali
            kso  Dijaki se ob samostojnem praktičnem delu seznanjajo   pri promocijskih dogodkih šole  Pod našim mentorstvom je
            s raznovrstnimi postopki obdelave materialov spoznavajo   uspela izdelava projektnih izdelkov, ki so bili na začetku leta
            in uporabljajo različna orodja in naprave   Ob izvajanju po-  tudi določeni za vse izobraževalne programe strojništva in
            sameznih vaj se prepričajo, kako se teoretična spoznanja   mehatronike
            ujemajo oziroma potrjujejo v praksi  Dijakom posredujemo                      Bojan Hrovat
            praktično uporabna znanja, sami pa pri tem razvijajo spret-
            nosti in psihomotorične sposobnosti za kakovostno izvedbo
            posameznih praktičnih vaj, za lažjo vključevanje v delovno
            prakso in kasnejše poklicno delo  Pri skupinskem (projek-
            tnem, timskem) delu se navajajo tudi na dobre delovne od-
            nose, spoznajo pomen dobre organizacije dela in si razvijajo
            čut osebne in kolektivne odgovornosti


            Večino nalog je stalnih, zaradi pestrosti dogajanja v šoli
            in delavnicah za praktični pouk pa se pojavlja potreba po
            načrtovanju občasnih nalog  Na začetku šolskega leta smo
            določili skupni točkovnik za teoretični in praktični del stro-
            kovnih modulov in pripravili načrt ocenjevanja znanja za iz-
            delavo izdelkov pri praktičnem pouku  Dogovorili smo se o
            potrebah za nabavo učne opreme in določili prioritetno listo
            Tudi nekatere specifične naloge šolskem letu smo izpeljali
            do konca šolskega leta  Izvedli smo vzdrževalno-investicij-
            ska dela v učilnicah za praktični pouk, posodobili in nabavili
            učno tehnologijo v delavnicah in laboratorijih ter sodelovali
            z delodajalci  V okviru praktičnega pouka so bila dokončana
            dela v učni kurilnici  Postavitev učne kurilnice je bil projekt,
            v okviru katerega smo krepili timsko delo in medpredmetno
            sodelovanje  Tovrstni realni projekti so velika dodana vred-
            nost tako za dijake kot tudi za učitelje


                                                           140
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146