Page 144 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 144
PUZ programov: inštalater strojnih inštalacij, oblikovalec Naš cilj je postati odlična vzgojno-izobraževalna organizaci-
kovin – orodjar in pomočnik v tehnoloških procesih ja, ki ne samo trajno dosega, ampak tudi presega pričakova-
nja in zadovoljstvo vseh deležnikov vzgoje in izobraževanja,
Načrtovali smo medpredmetne povezave po letnikih, ki smo tj dijakov, staršev, delodajalcev, zaposlenih in širše družbe
jih večinoma izpeljali Z izvajanjem različnih aktivnosti smo Pri tem imajo ključno vlogo zaposleni Odlične organizaci-
krepili prečne veščine Povezali smo se z gospodarstvom in je cenijo svoje zaposlene ter ustvarjajo takšno kulturo, ki
za dijake programa inštalater strojnih inštalacij in oblikova- omogoča vzajemno koristno doseganje ciljev organizacije
lec kovin – orodjar izvedli projektni dan Pot do moje kariere in osebnih ciljev zaposlenih (v skladu z modelom odličnosti
Tako smo tudi krepili sodelovanje z realnim delovnim oko- EFQM)
ljem, poskrbeli za medpredmetno povezovanje pri pouku in
dijake medsebojno povezali Udeležili smo se tudi srečanja Razvojni načrt Srednje šole za strojništvo, mehatroniko in
strojnih šol, ki je potekalo na Srednji šoli Domžale Nekaj medije je rezultat procesnega sodelovanja vodstva šole,
dijakov programa inštalater strojnih inštalacij je izvajalo zaposlenih, dijakov in staršev Obsega časovno obdob-
praktični pouk pri delodajalcih je 2019–2024 Dokument temelji na viziji, poslanstvu in
vrednotah šole ter se vključuje v širši koncept razvoja na
Srečko Fošnarič lokalnem, nacionalnem in evropskem nivoju Šola se z ra-
zvojnim načrtovanjem odziva ne le na zakonske zahteve
Razvojni načrt 2019-2024 ustanovitelja, temveč tudi na potrebe delodajalcev, širšega
zainteresiranega okolja, dijakov, staršev in učiteljev Ker je
razvojno načrtovanje proces, smo začrtali smernice razvoja
Vizija: Želimo postati šola, ki jo na poti k odličnosti ženejo šole na osnovi nacionalnih kazalnikih kakovosti, ki smo jih
ambicioznost, inovativnost, ustvarjalnost in etičnost. razdelili na sedem strateških področij V njih sodelujemo vsi
zaposleni, vodje posameznih področij pa sestavljajo razvoj-
Poslanstvo: V sinergiji z internim, strokovnim in širšim druž- ni tim, ki ga vodi ravnateljica Pri svojem načrtovanju in delu
benim okoljem pripravljamo za življenje, učenje in delo od- uvajamo sistem odličnosti, ki temelji na evropskem modelu
lično usposobljene, družbeno in etično odgovorne posame- odličnosti EFQM
znike Brigita Renner
Vrednote, ki jih gojimo: strokovnost in profesionalnost, od-
govornost, poštenost, samostojnost, doslednost, strpnost
in drugačnost, inovativnost, pripadnost in partnerstvo ter
etičnost
143