Page 144 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 144

PUZ programov: inštalater strojnih inštalacij, oblikovalec  Naš cilj je postati odlična vzgojno-izobraževalna organizaci-
            kovin – orodjar in pomočnik v tehnoloških procesih  ja, ki ne samo trajno dosega, ampak tudi presega pričakova-
                                                              nja in zadovoljstvo vseh deležnikov vzgoje in izobraževanja,
            Načrtovali smo medpredmetne povezave po letnikih, ki smo  tj  dijakov, staršev, delodajalcev, zaposlenih in širše družbe
            jih večinoma izpeljali  Z izvajanjem različnih aktivnosti smo  Pri tem imajo ključno vlogo zaposleni  Odlične organizaci-
            krepili prečne veščine  Povezali smo se z gospodarstvom in  je cenijo svoje zaposlene ter ustvarjajo takšno kulturo, ki
            za dijake programa inštalater strojnih inštalacij in oblikova- omogoča vzajemno koristno doseganje ciljev organizacije
            lec kovin – orodjar izvedli projektni dan Pot do moje kariere   in osebnih ciljev zaposlenih (v skladu z modelom odličnosti
            Tako smo tudi krepili sodelovanje z realnim delovnim oko- EFQM)
            ljem, poskrbeli za medpredmetno povezovanje pri pouku in
            dijake medsebojno povezali  Udeležili smo se tudi srečanja  Razvojni načrt Srednje šole za strojništvo, mehatroniko in
            strojnih šol, ki je potekalo na Srednji šoli Domžale  Nekaj  medije je rezultat procesnega  sodelovanja vodstva šole,
            dijakov programa inštalater strojnih inštalacij je izvajalo  zaposlenih, dijakov in staršev  Obsega časovno obdob-
            praktični pouk pri delodajalcih                   je 2019–2024  Dokument temelji na viziji, poslanstvu in
                                                              vrednotah šole ter se vključuje v širši koncept razvoja na
                                                         Srečko Fošnarič  lokalnem, nacionalnem in evropskem nivoju  Šola se z ra-
                                                              zvojnim načrtovanjem odziva ne le na zakonske zahteve
            Razvojni načrt 2019-2024                          ustanovitelja, temveč tudi na potrebe delodajalcev, širšega
                                                              zainteresiranega okolja, dijakov, staršev in učiteljev  Ker je
                                                              razvojno načrtovanje proces, smo začrtali smernice razvoja
            Vizija: Želimo postati šola, ki jo na poti k odličnosti ženejo  šole na osnovi nacionalnih kazalnikih kakovosti, ki smo jih
            ambicioznost, inovativnost, ustvarjalnost in etičnost.  razdelili na sedem strateških področij  V njih sodelujemo vsi
                                                              zaposleni, vodje posameznih področij pa sestavljajo razvoj-
            Poslanstvo: V sinergiji z internim, strokovnim in širšim druž- ni tim, ki ga vodi ravnateljica  Pri svojem načrtovanju in delu
            benim okoljem pripravljamo za življenje, učenje in delo od- uvajamo sistem odličnosti, ki temelji na evropskem modelu
            lično usposobljene, družbeno in etično odgovorne posame- odličnosti EFQM
            znike                                                                         Brigita Renner

            Vrednote, ki jih gojimo: strokovnost in profesionalnost, od-
            govornost, poštenost, samostojnost, doslednost, strpnost
            in drugačnost, inovativnost, pripadnost in partnerstvo ter
            etičnost


                                                           143
   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149