Page 142 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 142
Delo programskih učiteljskih zborov (PUZ)
PUZ programa strojni tehnik in strojni tehnik-PTI
Spodbujali smo člane PUZ-a za doseganje čim več intergri- Ponovno smo bili uspešni tudi pri raziskovalnih nalogah Di-
ranih ključnih kvalifikacij, natančno smo spremljali izvajanje jaki, ki se izobražujejo v programih strojni tehnik in strojni
kurikula, ter ga po smernicah pristojnega ministrstva ustre- tehnik-PTI so izdelali 7 nalog, tri sta se uvrstili na državno
zno prilagajali, sodelovali smo pri pripravi minimalnih stan- srečanje mladih raziskovalcev, od tega sta dve prejeli zlato
dardov in kriterijev ocenjevanja ter pripravili večje število priznanje
učnih gradiv za dijake V letošnjem letu smo uvedli novost, Aleš Ferlež
predmet projektno delo v stroki (PDS) smo razdelili v dva
sklopa, in sicer so dijaki v 3 letniku SSI programa načrtovali PUZ programa medijski tehnik
izdelke, ki jih bodo v 4 letniku izdelali
Programski učiteljski zbor programa medijski tehnik je bil
Poskušali smo v čim večji meri izvajati medpredmetne po- aktiven na različnih področjih: skrbeli smo za ustrezno iz-
vezave V letošnjem letu smo več časa namenili povzetkom vajanje sodobnih oblik in metod dela ter medpredmetno
raziskovalnih in projektnih nalog, saj so slednji bili najšibkej- povezovanje pri pouku, uskladili in posodobili smo vsebino
ša točka zaključnih nalog Sprejeli smo tudi sklep, da bodo kurikulov, korigirali kurikule glede na izsledke evalvacije in
povzetki, tako pri raziskovalnih kot tudi projektnih nalogah potrebe socialnih partnerjev, se strokovno izobraževali in re-
zapisani tudi v angleškem jeziku dno sestajali na programskih učiteljskih zborih in oddelčnih
programskih učiteljskih zborih, sodelovali pri izdelavi načr-
Poteka tudi projekt Kotlovnica: v učilnici A-37a pripravlja- tov preverjanja in ocenjevanja znanja, pripravili individual-
mo učno kotlovnico, s pomočjo katere bodo dijaki prejeli ne učne načrte za dijake s posebnimi potrebami, pripravili
praktična znanja vezav različnih ogrevalnih sistemov, njihov učna gradiva za dijake in načrtovali specifično didaktično
pomen in vlogo v sistemu ogrevanja in priprave sanitarne opremo, načrtovali prenovo in nadgradnjo opreme ter prip-
tople vode Gre za kompleksen projekt, pri katerem smo ravljali nove vsebine s poudarkom na virtualni resničnosti,
sodelovali vsi učitelji strokovnih modulov strojništva in me- spodbujali dijake pri prečnih veščinah in strokovnih izbirnih
hatronike, v prihodnje pa se bodo k projektu vključili tudi vsebinah interesnih dejavnosti
učitelji in dijaki v programu medijski tehnik ter učitelji sploš-
noizobraževalnih predmetov David Korošec
141