Page 142 - SMM - Letno poročilo 22/23
P. 142

Delo programskih učiteljskih zborov (PUZ)




            PUZ programa strojni tehnik in strojni tehnik-PTI

            Spodbujali smo člane PUZ-a za doseganje čim več intergri- Ponovno smo bili uspešni tudi pri raziskovalnih nalogah  Di-
            ranih ključnih kvalifikacij, natančno smo spremljali izvajanje  jaki, ki se izobražujejo v programih strojni tehnik in strojni
            kurikula, ter ga po smernicah pristojnega ministrstva ustre- tehnik-PTI so izdelali 7 nalog, tri sta se uvrstili na državno
            zno prilagajali, sodelovali smo pri pripravi minimalnih stan- srečanje mladih raziskovalcev, od tega sta dve prejeli zlato
            dardov in kriterijev ocenjevanja ter pripravili večje število  priznanje
            učnih gradiv za dijake  V letošnjem letu smo uvedli novost,            Aleš Ferlež
            predmet projektno delo v stroki (PDS) smo razdelili v dva
            sklopa, in sicer so dijaki v 3  letniku SSI programa načrtovali  PUZ programa medijski tehnik
            izdelke, ki jih bodo v 4  letniku izdelali
                                                              Programski učiteljski zbor programa medijski tehnik je bil
            Poskušali smo v čim večji meri izvajati medpredmetne po- aktiven na različnih področjih: skrbeli smo za ustrezno iz-
            vezave  V letošnjem letu smo več časa namenili povzetkom  vajanje sodobnih oblik in metod dela ter medpredmetno
            raziskovalnih in projektnih nalog, saj so slednji bili najšibkej- povezovanje pri pouku, uskladili in posodobili smo vsebino
            ša točka zaključnih nalog  Sprejeli smo tudi sklep, da bodo  kurikulov, korigirali kurikule glede na izsledke evalvacije in
            povzetki, tako pri raziskovalnih kot tudi projektnih nalogah  potrebe socialnih partnerjev, se strokovno izobraževali in re-
            zapisani tudi v angleškem jeziku                  dno sestajali na programskih učiteljskih zborih in oddelčnih
                                                              programskih učiteljskih zborih, sodelovali pri izdelavi načr-
            Poteka tudi projekt Kotlovnica: v učilnici A-37a pripravlja- tov preverjanja in ocenjevanja znanja, pripravili individual-
            mo učno kotlovnico, s pomočjo katere bodo dijaki prejeli  ne učne načrte za dijake s posebnimi potrebami, pripravili
            praktična znanja vezav različnih ogrevalnih sistemov, njihov  učna gradiva za dijake in načrtovali specifično didaktično
            pomen in vlogo v sistemu ogrevanja in priprave sanitarne  opremo, načrtovali prenovo in nadgradnjo opreme ter prip-
            tople vode  Gre za kompleksen projekt, pri katerem smo  ravljali nove vsebine s poudarkom na virtualni resničnosti,
            sodelovali vsi učitelji strokovnih modulov strojništva in me- spodbujali dijake pri prečnih veščinah in strokovnih izbirnih
            hatronike, v prihodnje pa se bodo k projektu vključili tudi  vsebinah interesnih dejavnosti
            učitelji in dijaki v programu medijski tehnik ter učitelji sploš-
            noizobraževalnih predmetov                                             David Korošec




                                                           141
   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147