Page 56 - Vodnik za dijake 2022-2023
P. 56

ŠOLA AMBASADORKA EVROPSKEGA PARLAMENTA

            Izobraževalni  program  Šola  ambasadorka  Evropskega  parlamenta  (EPAS)  je  namenjen  ozaveščanju  in
            izobraževanju učiteljev in dijakov o Evropski uniji ter usposabljanju za aktivno državljanstvo. S projektom
            želimo okrepiti zavedanje o EU in evropski parlamentarni demokraciji ter mladim približati znanje o delovanju
            Evropske unije in Evropskega parlamenta. Preko različnih aktivnosti mladi in njihovi mentorji odkrivamo, kaj
            pomeni biti evropski državljan, prednosti evropskega povezovanja v vsakdanjem življenju, vlogo Evropskega
            parlamenta in drugih inštitucij v odločevalskem procesu ter pomen aktivnega državljanstva.

            V okviru projekta EPAS sodelujoče skupine mentorjev in dijakov skozi šolsko leto predelajo nabor vsebin,
            povezanih  z  EU,  pripravijo  informacijsko  stojnico  (fizično  in/ali  spletno)  in  vsaj  en  dogodek,  namenjen
            seznanjanju vrstnikov na šoli z EU in z njo povezanimi temami ter izpolnijo druge naloge, s čimer si šole
            prislužijo  naziv  Šola  ambasadorka  Evropskega  parlamenta,  sodelujoči  dijaki  in  dijakinje  pa  naziv
            ambasador(ka) Evropskega parlamenta.

                                                                                  Koordinatorica Danica Mikola


            RASTEM S KNJIGO


            Rastem  s  knjigo  je  nacionalni  projekt  spodbujanja  bralne  kulture,  ki  skuša  osnovnošolce  in  srednješolce
            motivirati za branje mladinskega leposlovja slovenskih avtorjev ter jih spodbuditi  k obiskovanju splošnih
            knjižnic. Vodi ga Javna agencija za knjigo Republike Slovenije v sodelovanju z Ministrstvom za kulturo, ki vsako
            leto izbere slovensko mladinsko leposlovno delo in skupaj z založnikom in avtorji pripravi promocijsko gradivo
            in predstavitveni film. V projektu sodelujejo dijaki 1. letnika srednjega strokovnega izobraževanja in PTI ter
            profesorice slovenščine. Dijaki organizirano obiščejo Osrednjo knjižnico Celje in prejmejo svoj izvod izbrane
            knjige.

                                                                                     Koordinatorica Mojca Drev


            DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI

            Namen projekta  Dvig  digitalne  kompetentnosti  je  izboljšati  kakovost  in  učinkovitost  različnih  oblik
            izobraževanja  in  usposabljanja  ter  spodbujati  inovativna  učna  okolja  in  prožne  oblike  učenja,  ki  bodo
            prispevali  k  dvigu  digitalnih  kompetenc  dijakov  ter  vodstvenih  in  strokovnih  delavcev  v  vzgojno-
            izobraževalnem zavodu.
            K projektu, ki bo trajal vse do 31. 8. 2023, je naša šola pristopila v šolskem letu 2021/22.
            Projektni tim sestavljajo mag. Matej Veber, Gašper Grat, Barbara Škorc in Simona Črep, koordinatorstvo pa
            je prevzel Edvard Došler. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega
            sklada.

            V izhodišču bomo na osnovi analize stanja, ki smo jo predstavili učiteljem na dogodku Učitelj učitelju učitelj
            (26.  8.  2022),  akcijskega  načrta oblikovali  strategijo  digitalnega  razvoja,  na  podlagi  katerega  bomo
            izvedli usposabljanja ter udejanjanje teh znanj v vzgojno-izobraževalnem procesu.
            Ključni cilj projekta je razvoj prožnejših oblik učenja s pomočjo učinkovite rabe digitalnih tehnologij. Na šoli
            se oz. se bodo izvajale delavnice oz. strokovna srečanja, na katerih učitelji, ravnatelji ter drugi strokovni
            delavci vzajemno razvijajo in izvajajo reflektivne prakse na področju pedagoških digitalnih kompetenc.








                                                            56
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61