Page 57 - Vodnik za dijake 2022-2023
P. 57
Prednostne naloge so:
– znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost,
– izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih,
neformalnih in priložnostnih oblikah učenja,
– posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile,
– spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino
na vseh ravneh izobraževalnega sistema.
V programu bodo zasnovane, preizkušene in evalvirane raznolike dejavnosti za razvoj dviga digitalne
kompetentnosti v vzgoji in izobraževanju:
– različna usposabljanja in izobraževanja za profesionalni razvoj pedagoških digitalnih kompetenc
strokovnih delavcev VIZ-a,
– podporno spletno okolje za učinkovito rabo digitalnih tehnologij v VIZ-ih (interaktivni učni načrt z
dodanimi pripravljenimi gradivi in povezavami, možnostjo kreiranja letne in sprotnih priprav), orodja
za učinkovito rabo digitalnih tehnologij, digitalna gradiva, primeri dobre prakse …),
– priročnik za dvig digitalnih kompetenc.
Koordinator Edvard Došler
SPIRIT – PODJETNOST ZA MLADE
V tem šolskem letu smo se prijavili na razpis JP MLADI 2022/2023, ki ga izvaja SPIRIT Slovenija, in dobili na
področju obšolskih dejavnosti za mlade sredstva za izvedbo dveh skupin.
Obšolske dejavnosti za mlade se izvajajo po metodologiji Junior Achievement Worldwide ali drugi
metodologiji s področja spodbujanja ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti. Aktivnost je namenjena
krepitvi kompetenc in pridobivanju konkretnih izkušenj ekip pri nadaljnjemu razvoju poslovnih idej, s katerimi
se bodo prijavile na tekmovanje POPRI ali na sejem Junior Achievement. SPIRIT Slovenija zagotavlja
usposabljanje za učitelje, ki vodijo obšolske dejavnosti, v okviru usposabljanja ZUIP ali Start-up vikenda za
učitelje.
Pri izvajanju obšolskih dejavnosti za mlade moramo še posebej skrbeti, da bomo zagotovili naslednje:
– program obšolskih dejavnosti za mlade vsebuje naslednje vsebine:
▪ iskanje novih idej/konceptov,
▪ oblikovanje poslovnih modelov,
▪ izgradnjo prototipov (najosnovnejši sprejemljivi produkt),
▪ pičanje (predstavitev) poslovnega modela pred komisijo,
▪ delo v teamu,
– prostorske pogoje za izvedbo aktivnosti na eni lokaciji;
– sodelovanje mladih – najmanj 15 oseb oziroma do števila navedenega v prijavi;
– program traja najmanj 50 šolskih ur med šolskim letom, od tega zunanji mentor izvede najmanj 4
ure;
– začetek aktivnosti je najkasneje do 14. 10. 2022 in zaključek aktivnosti do 30. 4. 2023.
Koordinatorja: Matjaž Cizej in mag. Peter Arlič
57