Šolsko svetovalno delo opravljajo:
- ZA IZOBRAŽEVALNE PROGRAME S PODROČJA STROJNIŠTVA:
- ZA IZOBRAŽEVALNE PROGRAME S PODROČJA MEHATRONIKE:
- ZA IZOBRAŽEVALNI PROGRAM MEDIJSKI TEHNIK:
NALOGE ŠOLSKE SVETOVALNE SLUŽBE
Temeljna naloga šolske svetovalne službe je, da v skladu s svojo strokovno usposobljenostjo nudi pomoč dijakom, staršem, učiteljem in vodstvu šole ter sodeluje pri načrtovanju, izvajanju in evalvaciji vsakdanjega vzgojno-izobraževalnega dela v šoli. Na ta način svetovalna služba prispeva k večji uspešnosti posameznikov, skupin in šole kot celote.
Osnovne vrste dejavnosti:
- dejavnosti pomoči,
- razvojne in preventivne dejavnosti,
- dejavnosti načrtovanja in evalvacije.
Dejavnosti pomoči
- Nudenje pomoči dijakom obsega:
- vpis in sprejem novincev,
- spremljanje in svetovanje novincem, ponavljalcem in preusmerjenim,
- skupinske oblike dela z dijaki zaradi izboljšanja kvalitete učenja (učenje učenja),
- svetovanje za osebni in socialni razvoj,
- poklicna orientacija – svetovanje pri vpisu na srednjo šolo in na univerzo,
- identifikacija in pomoč pri reševanju socialno-ekonomskih stisk dijakov,
- sodelovanje pri izdelavi individualiziranih programov za dijake s posebnimi potrebami,
- svetovanje dijakom pri razreševanju osebnih razvojnih ali sitacijskih težav (raznih osebnih stisk, učnih ali vedenjskih težav, socialne problematike),
- svetovanje dijakom glede preusmeritev, prepisov,
- pogovorne ure za dijake.
- Svetovalno delo z učitelji obsega:
- sodelovanje na sestankih oddelčnega učiteljskega zbora,
- sodelovanje na sestankih celotnega učiteljskega zbora,
- sodelovanje na strokovnem aktivu svetovalnih delavcev,
- svetovanje in posvetovanje z učitelji glede izvajanja pouka ali vodenja oddelčne skupnosti.
- Svetovalno delo s starši obsega:
- organiziranje predavanj za starše,
- pogovorne ure za starše,
- svetovanje staršem.
Razvojne in preventivne dejavnosti
-
- analiza učne uspešnosti in napredovanja dijakov,
- analiza vpisa (vpis novincev in vpis maturantov na višješolske, visokošolske zavode ter univerze),
- vzgojno-izobraževalno delo z dijaki s posebnimi potrebami,
- izostajanje in drugi disciplinski problemi,
- droge in druge oblike zasvojenosti,
- sodelovanje pri raznih šolskih razvojnih projektih ter pri razvojnih projektih ustreznih zunanjih ustanov.
Načrtovanje, spremljanje in evalvacija
-
- Sodelovanje pri evalvaciji dela šole (vpisna problematika, preusmerjanje, osip, uspešnost šole pri vzgojno izobraževalnem delu z dijaki s posebnimi potrebami).
Želimo si, dragi dijaki in spoštovani starši, da bi skupaj poiskali možnosti in poti,
ki bodo sprejemljive za vse, in da bo naše sodelovanje preraslo v medsebojno zaupanje in obojestransko zadovoljstvo.