Dijaki, ki so sodelovali pri filmu:

  • ALJAŽ BOBNAR. STEADYCAM OPERATER.

Skozi ustvarjanje filma Šepet metulja smo doživeli raznoliko izkušnjo, ki je vključevala zahtevno delo na snemanju in obilico pridobljenega znanja. Skozi ta filmski projekt sem se ne le profesionalno izpopolnil, temveč sem se tudi odlično zabaval in se naučil številnih novih veščin.

 

  • ALI OGRIZEK. IGRALEC. JAN.

Ta izkušnja je bila zame nekaj novega in najlepšega. Zelo sem vesel, da so me ljudje sprejeli takšnega, kot sem. V zadovoljstvo mi je tudi, da sem pridobil nova poznanstva in prijateljstva, za katera sem zelo hvaležen.

 

  • ELYES SAMBA. IGRALEC. NIK.

Glede na to, da sem se v te vode prvič resno spustil, sem padel v osrčje filmskega dela, kar mi je prineslo dober vpogled v proces nastajanja filma in seveda veliko novih igralskih izkušenj. Odprlo mi je vrata za bodoče projekte, v katere se bom zdaj s to referenco lažje vključil. 

 

  • MARK GABERŠEK. IGRALEC. SOŠOLEC.

To je bilo moje prvo srečanje s filmom. Igra in film me tudi sicer zelo zanimata, zato je bila to zame izjemna priložnost in izkušnja. Zdaj lahko sodelujem v novih projektih z malo več samozavesti in znanja. 

 

  • ANEJA KAVALAR. NADZORNICA SCENARIJA.

Pri nastajanju celovečernega mladinskega filma sem imela vlogo script supervisorja oz. nadzornice scenarija. Večino časa sem preživela na vajah z igralci in režiserjem, med snemanjem pa sem bila zadolžena za opazovanje skladnosti med prizori ter za natančno spremljanje scenarija. Ker me je od nekdaj zanimalo, kako pri takšnih projektih potekajo stvari v ozadju kamere, sem zelo vesela in hvaležna, da sem imela možnost to izkusiti že v srednji šoli. Poleg znanja, novih znancev in prijateljev mi je projekt prinesel ogromno samozavesti, zaradi katere lahko danes ustvarjam brez kakršnih koli zadržkov. Nepozabna izkušnja.

 

  • GAŠPER REBERNIK. SCENOGRAF.

Moja vloga na filmu je bila priprava scenografije, rekvizitov in grafično oblikovanje na setu. Izkušnja mi je omogočila vpis na Akademijo umetnosti v Novi Gorici, kjer študiram digitalne umetnosti in prakse. Postavljanje scenografije pa je iz mene izvabilo še večje zanimanje za prostor, kako komunicira z igralcem in kaj sporoča. Vsi ostali manjši, a zelo pomembni rekviziti, še dodatno definirajo potek zgodbe in njen razplet.

 

  • LOVRO MARJANOVIČ. GRIP.

Na setu filma sem sodeloval kot grip. Skrbel sem za tehnično podporo, postavitev opreme (kamera, tračnice … ). Snemanje filma je bila zame prva in odlična pokušina “realnega sveta” in poteka snemanja filmov, prinesla mi je nova poznanstva in ogromno znanja.

 

  • TJAŠA ARIH. DRUGA ASISTENTKA KAMERE.

Jaz sem bila na filmu druga asistentka kamere in sem bila desna roka prvemu asistentu kamere. Pred vsakim začetkom kadra sem udarila klapo, pomagala sem menjevati leče in filtre za kamero in režiserju postavljala ekrane za režijo. Film je bil zame zelo lepo doživetje, saj sem spoznala ogromno novih ljudi, dobila veliko novih izkušenj in se imela možnost učiti od najboljših.

 

  • LOVRO JAZBEC. LUČKAR.

Na setu filma sem bil primarno v vlogi lučkarja, a sem pomagal tudi pri tonu in ostalih sprotnih stvareh. Film mi je prinesel ogromno sladkih in grenkih izkušenj, spoznal sem, kako fizično in psihično naporno je lahko snemanje. A sem spoznal tudi veliko ljudi, prijateljev, s katerimi smo se zabavali in si krajšali snemalne dni. Hvaležen sem, da sem lahko bil del takšne ekipe!

 

  • ALJAŽ DEŽELAK. LUČKAR.

Pri filmu sem sodeloval kot eden izmed asistentov glavnega mojstra osvetljave. Skozi snemanje sem pridobil veliko novega znanja, izkušenj in poznanstev. Spoznal sem predvsem to, kako pomembno je sodelovati in poslušati drug drugega, da se na koncu doseže skupen cilj, za katerega smo se trudili vsi člani ekipe. V čast mi je, da sem lahko prispeval k ustvarjanju tako uspešnega filma. 

 

  • NEJC PEČNIK. LUČKAR.

Moja glavna funkcija na setu je bilo asistiranje glavnemu lučkarju, torej  sem pomagal postavljati luči in ostalo opremo, ki se uporablja za osvetlitev. Ta izkušnja mi je prinesla ogromno znanja o tehnični strani luči in ostale opreme ter o poteku dogajanja na setu. Poleg tega pa spoznal nove prijatelje in ustvaril kar nekaj lepih spominov. Mislim, da bo to znanje odlična popotnica za naprej.

 

Več informacij o filmu.

Skip to content