Skupnost dijakov deluje na ravni šole in v posameznih oddelkih, vodi jo odbor, v katerem so predstavniki vseh oddelčnih skupnosti in njihova mentorja. Pomaga pri organizaciji šolskega in obšolskega življenja ter obravnava vprašanja, povezana z vzgojno-izobraževalnim delom in posreduje organom šole svoje predloge.

 

Oddelek Predsednik
S-1. a David Kojterer
S-1. b Milijan Matić
M-1. c Bor Romih
M-1. d Žiga Strajn
M-1. e Dalila Bešić
M-1. f Jakob Črešnar
S-1. g Primož Roban
S-1. h Jan Čretnik
M-1. i Janez Merslavič
S-1. j Aleš Zelič
S-1. k Blaž Keblič
S-2. a Jaka Bergant
S-2. b Luka Mlakar
M-2. c Dominik Pačnik (namestnik predsednika skupnosti dijakov na Lavi)
M-2. d Larisa Šeligo
M-2. e Gašper Vehovar (namestnik predsednika skupnosti dijakov na Kosovelovi)
M-2. f Jakob Turnšek
S-2. g Adam Slapnik
S-2. h Luka Gajser
M-2. i Luka Daničič
S-2. j Hanan Dizdarević
S-2. k Klemen Pungeršek
S-3. a Sifet Vejzović
S-3. b Žan Seidl
M-3. c Teodor Škornik
M-3. d Laura Ivanc Barić
M-3. e Tjaša Pavc (zapisničarka)
M-3. f Aljaž Pečnik
S-3. g Mark Lokmič
S-3. h Jaka Jančič
S-4. a Jernej Cepuš
S-4. b Žan Drobne
M-4. c Dejan Polutnik (predsednik skupnosti dijakov)
M-4. d Vanesa Stanko
M-4. e Sara Lapornik

 

Mentorici: Brigita Mastnak in Živa Rizmal

 

Člani in mentorja se sestajamo enkrat mesečno oz. po potrebi ter na srečanja vabimo aktualne goste.

Informacije so objavljene na spletni strani šole, obveščanje poteka tudi po e-pošti in preko spletnega okolja MS Teams.

 

Vse šolsko leto bomo:

  • sodelovali z vodstvom šole pri posredovanju pobud in pripomb v zvezi s pravicami dijakov,
  • zagotavljali stalno prisotnost predstavnikov oddelkov na sestankih,
  • redno in sprotno prenašali informacije v oddelke med dijake,
  • sodelovali pri urejanju šole,
  • skrbeli za promocijo šolskih družbenih omrežij,
  • obudili šolski projekt Inkubator idej,
  • pomagali pri šolskem radiu,
  • promovirali program MEPI,
  • sodelovali v ostalih šolskih in drugih projektih,
  • sodelovali z Dijaško skupnostjo Celje, Dijaško organizacijo Slovenije in Mladinskim centrom Celje ter drugimi zunanjimi organizacijami,
  • delovali po zlatih pravilih Kodeksa sožitja.

 

Mesečni razpored dejavnosti:

September – izvolitev in potrditev članov SD

– sprejem in potrditev LDN

– razdelitev nalog po oddelkih

– priprava programov dela oddelčnih skupnosti

– naročanje dijaških izkaznic

Oktober – kostanjev piknik (25. 10. 2024)
November – pomoč pri okraševanju šole

– priprava prireditve ob prižigu lučk

December – priprava novoletnih voščilnic

– prireditev ob prižigu lučk

– pomoč pri organizaciji Zlate krede

– božični zajtrk za prizadevne dijake

Januar – analiza učnih in vzgojnih rezultatov po

– 1. ocenjevalnem obdobju

Februar – Inkubator idej

– dobrodelna akcija                                                       

Marec – gregorjevo (12. 3. 2025)
April – kreativno druženje predsednikov oddelkov
Maj – predaja ključa

– dan Evrope


PROGRAM DELA ODDELČNIH SKUPNOSTI – OPERATIVNE SMERNICE

Programske smernice predstavljajo izhodišče za delovanje oddelčne skupnosti, zanje so odgovorni razrednik, dijaki, oddelčni učiteljski zbor ter po potrebi šolska svetovalna služba in drugi strokovni delavci šole. Posebna pozornost pri tem naj bo namenjena enakopravnemu sodelovanju dijakov in razvoju njihove soodgovornosti za življenje in delo v šoli.

Na prvih razrednih urah dijaki izvolijo člane oddelčne skupnosti: predsednika, namestnika predsednika, blagajnika, ekoreferenta in športnega referenta. Izvoljeni naj bodo dijaki, ki so posebej pripadni šoli in bodo vestno opravljali svojo funkcijo, in sicer:

  • predsednik vodi razred,
  • namestnik predsednika mu pri vsem pomaga in ga nadomešča,
  • blagajnik je zadolžen za finančne zadeve,
  • ekoreferent sodeluje v projektu Ekošole, pripravlja tedenske/mesečne akcije, s katerimi ozavešča ekološko ravnanje,
  • športni referent je zadolžen za vse športne dneve in ostale športne dejavnosti ter sodeluje v projektu Zdrava šola, pripravlja tedenske/mesečne akcije, s katerimi ozavešča zdrav način življenja.

 

Obvezne teme na razrednih urah:

  • uvodna navodila za delo, šolski red, pravilniki,
  • problematika uporabe mobilnih telefonov med poukom,
  • red pri pouku ter skrb za urejene in čiste učilnice,
  • spoštljivost, obnašanje na hodnikih, pozdravljanje, komunikacija z učitelji (med poukom, na hodnikih, v kabinetih in zbornicah, po e-pošti in v spletnem okolju MS Teams),
  • predstavitev Kodeksa sožitja,
  • spletno nasilje,
  • medsebojna pomoč,
  • vrednote zdravega načina življenja ter skrb za zdravje in okolje,
  • analiza uspeha ob koncu ocenjevalnih obdobij.

 

Predlog drugih tem za razredne ure:

     1. letnik      2. letnik      3. letnik     4. letnik
–      Moji cilji

–      Učenje učenja

–      Kaj imam rad?

–      Idoli, po katerih se želim zgledovati

–      Obvladovanje stresa

–      Nenasilje

–      Krepitev odgovornosti in samostojnosti

–      Človekove pravice

–      Predaja ključa – PTI, NPI

–      Postavimo cilje za novo šolsko leto

–      V čem sem dober?

–      Odvisnosti

–      Pozitivna naravnanost

–      Krepitev odgovornosti in samostojnosti

–      Človekove pravice

–      Solidarnost

–      Predaja ključa – SPI

–      Zaključni izpit – NPI

–      Postavimo cilje za novo šolsko leto

–      Zaupanje vase

–      Kako izstopiti iz cone udobja?

–      Iščimo dobro v ljudeh

–      Krepitev odgovornosti in samostojnosti

–      Človekove pravice

–      Predaja ključa – SSI

–      Zaključni izpit – SPI

–      Moje poklicne želje in možnosti

–      Obvladovanje stresa

–      Samoiniciativnost in podjetnost

–      Odličnost v šoli

–      Človekove pravice

–      Maturantski ples

–      Poklicna matura

 

 

Skip to content