V torek, 19. septembra, smo se dijaki zaključnih letnikov programa medijski tehnik Srednje šole za strojništvo, mehatroniko in medije odpravili na ekskurzijo v Monte Carlo in v Francijo. Zbrali smo se na glavni avtobusni postaji in se ob 21. uri odpravili na pot. Naslednji dan smo v dopoldanskem času prišli v Monte Carlo, kjer smo si ogledali dirkališče, na katerem se vsako leto odvija Velika nagrada Monaca v Formuli 1, in vasico Eze. Potem smo se odpravili proti Franciji in si ogledali parfumerijo Glimardi. Zatem smo obiskali francosko mesto Nico, kjer smo imeli tudi prosti čas za raziskovanje. V večernih urah smo se v mestu Saint Raphael namestili v hotel, nato pa večerjali v bližnji restavraciji. Naslednje jutro smo zajtrkovali v hotelu, po zajtrku pa smo se sprehodili po mestih Antibes in Cann. Po ogledih smo imeli prosti čas, nato pa smo se odpravili nazaj proti hotelu, se podružili in raziskali mesto.
Petek je bil  prost dan za različne aktivnosti in kopanje na plaži. Po večerji smo spakirali stvari, saj smo se naslednji dan vračali domov.  Proti Sloveniji smo krenili ob 8. uri, na poti smo si ogledali še slikovito mestece St. Paul de Vence, kjer smo pomalicali. Po 13-urni vožnji smo srečno prispeli v Celje, kjer so nas na avtobusni postaji že čakali starši.