Podarili smo slikanice in pripovedovali pravljice

Dijakom, ki sodelujejo v programu Šola ambasadorka Evropskega parlamenta (EPAS), se je utrnila zamisel o zbiranju slikanic in pripovedovanju pravljic v vrtcu in OŠ. Predstavili so jo skupnosti dijakov in dobili smo prijetno in navdušujočo izkušnjo druženja z vrtčevskimi in osnovnošolskimi otroci, obenem pa smo vzpostavili sodelovanje s sosednjo OŠ in bližnjim vrtcem.
 
Decembra smo zbirali knjige, katerih vsebino smo že prerasli, januarja pa smo ob obisku vrtca Tončke Čečeve 98 slikanic podarili vrtcu, 58 slikanic in knjig pa otrokom I. osnovne šole. Dijaki M-1. c in dijaki programa EPAS so se ob pomoči mentoric z vzgojiteljicami in učitelji dogovorili za način izvedbe in akcija je stekla.
 
V igralnicah je šest naših mehatronikov (Jakob, Marcel, Lan, Primož, Leon in Miha) pripovedovalo pravljice in recitiralo pesmice, spregovorili pa so tudi nekaj besed o življenju v vrtcu. V zahvalo so jim otroci povedali rimo na svoje ime, jim zapeli izštevanko, pred slovesom pa so se posladkali s piškoti in sokom. Prav nobeden izmed fantov ne obžaluje, da je sodeloval pri tej akciji, kar potrjuje tudi izjava enega izmed njih: »Lepo se je bilo vrniti v vrtec in se za nekaj trenutkov odklopiti od šole.«
 
Tudi izkušnja na I. OŠ kar kliče po ponovitvi, saj je 14 medijcev evropejcev (Klara, Tamara, Nika, Vid, Katarina, Tilen, Teja, Ivana, Saša, Urška, Veronika, Julija, Neja in Anja) v osmih razredih pripovedovalo pravljice, učenci pa so se po začetni zadržanosti sprostili in jim z veseljem prisluhnili. Po branju so risali najljubše prizore iz zgodb, se pogovarjali o šoli, kako je doma, kaj se učijo ipd. Otroci so imeli veliko povedati in prijetno jih je bilo poslušati. Na koncu pripovedovalcev niso želeli izpustiti, nekateri so jih v slovo objeli.
 
Dijaki so se na pripovedovanje dobro pripravili, posebej se je izkazala Tamara, ki je za vsakega učenca napravila drobnega ježka, s katerim so se po zgodbicah »Naježene prigode« posladkali. Pravijo, da je bila izkušnja zanimiva, kot nekakšna preizkušnja samih sebe.
 
O koristnosti tovrstnega sodelovanja govori tudi mnenje učitelja s I. OŠ, ki pravi, da je bila »pozitivna izkušnja za vse, za vaše dijake zaradi javnega nastopanja in samostojnosti. Mi smo takšno izkušnjo dobili šele na fakulteti. Pridite spet!«
Še foto galerija:
 
Mentorici
Suzana Slana in Brigita Mastnak

Nazaj